O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 15. dubna 2011

Bylinková spirála




Celý rok jsem přemýšlela, jak a kde si na zahrádce udělám bylinkovou spirálu, kterou jsem viděla na netu i v jednom zahrádkářském časopise. Až minulý víkend, došlo na její realizaci. Tak, konečně ji mám, tu mojí vysněnou bylinkovou zahrádečku. Zatím jsem ji osadila bylinkami, které jsem měla na různých místech - meduňkou, šnytlíkem, petrželkou,  dobromyslem a ještě ji čeká dosázení
dalšími bylinkami

- mátou, medvědím česnekem,saturejkou......
Moc se těším, až všechny bylinky budou dochucovat a obohacovat moji kuchyň

2 komentáře:

  1. Tak Kajiva, prajem zahradke vela zelenych listockov :) aby sa ti darilo pestovat a aby si to vsetko mohla vyuzivat zdravo v kuchyni :)

    OdpovědětVymazat