O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 31. července 2011

Veselé háčkování.

Prohlížím-li Vaše příspěvky tak na nejedných stránkách vidím krásné háčkované polštářky, kraječky, pytlíčky, no musím napsat, že je toho mnoho, co mnohé z vás dovedou za kouzla s háčkem. Nechala jsem se od vás naladit a po dvaceti, nebo třiceti letech? Jsem vytáhla háček a zbytky bavlněné příze, ze které jsem měla v dávnověku upletené letní tílko a pustila se do dílka. Začala jsem kytičkami, které se mi moc líbily a upoutaly moji pozornost. Zprvu jsem háčkovala a háčkovala a přemýšlela, co asi bych z těchto kytiček mohla ztvořit. Ale příze bylo pomálu, tak vznikla tato nepravidelná veselá přímo letní dečka. Ač venku stále prší a prší, mne tato dečka evokuje slunné letní odpoledne.

Milá děvčata, přeji vám krásnou sluneční neděli - třeba ta příští bude přesně taková.

8 komentářů:

  1. Zdravím Kaivov tom nečase dík za milý názor ,hned jsem k Tebe /jestli mohu/nakoukla a líbí se mi Tvé květinky aï bylinky,také veselá dečka je opravdu veselá Daja-duha

    OdpovědětVymazat
  2. To je náádhera. Škoda, že mi nezbývá více času na takové tvořeníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. TO JE KRÁSNÉ TVOŘENÍČKO.
    JÁ HÁČKOVAT NEUMÍM, TAK VŽDY JEN OBDIVUJI CO ŠIKOVNÉ RUČKY DOKÁŽÍ.
    OPRAVDU MOC HEZKÁ LETNÍ DEČKA. SNAD NA SLUNÍČKO NEBUDEME DLOUHO ČEKAT.
    MĚJ SE MOC PĚKNĚ IVUŠKO.
    ZASE DOJDI NA NÁVŠTĚVU. BUDU SE TĚŠIT.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Dajo, děkuji ti za tvoji návštěvu u mne, moc jsi mne potěšila.IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, tahle paráda už to sluníčko musí přilákat! Vyřešila si to báječně a jak je vidět, háčkování je jako jízda na kole - to se prostě nezapomene!
    Měj moc hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivo, tak to je paráda, že jsi háčkování oprášila!!! Jde Ti to krásně!
    Je to moc hezké a letní. A veselé! :o)))
    Jen tak dál!!!
    Krásný večer!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, dečka se ti povedla, je moc hezká a navíc by asi nikdo nepoznal, že si měla takovou háčkovací pauzu. :-) Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, po tolika letech a hned takova krasa. Moc povedene a krasne letni. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat