O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 2. října 2011

Krásné babí léto

 Krásné babí léto přeji i vám všem  milým návštěvám, které jste si udělali chvilenku a nakoukly ke mne.Jenom, kdyby nám to sluníčko  ještě chvilenku vydrželo, byla bych moc ráda. Uvidíme, příští týden straší již ochlazením a tak jsem využila dnešní neděle a ostříhala bylinky , které si ještě zvesela rostou a netuší, že se na ně chystá zima. A  v mém košíku skončilo na usušení magi, meduňka, bazalka, rozmarýn..... A  při odpolední kávě jsem si udělala pro radost podzimní věneček. Stačilo k tomu pár šnečích ulit, které jsem nasbírala na návštěvě na jedné zahrádce, pár kaštanů a usušené listí z kukuřice.  Věneček jsem si pověsila v kuchyni  a podzimní nálada je vykouzlena.
   Moc vás všechny zdravím        Kaiva

16 komentářů:

  1. Ivuško, úžasná sklizeň, já také miluji bylinky.. Věneček je nádherný. Přeji ti hezký nedělní večer. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věnce, a vlastně celé stránečky jsou moc pěkné!
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivko,vše se Ti náramně podařilo!Věnečky,košíček z bylinkami,jsi šikulka...Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, venecek je moc podarena podzimni dekorace. A bylinky voni az sem. Taky si moc preji, at to slunicko jeste chvilku zustane. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, děkuji ti za tvůj milý komentář, a tvoji návštěvu u mne, která mne moc potěšila.
    Iva

    Janičko, Dajo a Kačenko,děkuji vám za vaše písmenkování. Každévaše písmenkování mi udělá radost.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný věneček. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško, věneček se mi moc líbí! Krásně vyladěný, nadělá spoustu parády! Bylinek máš pořádný košík, chci se zeptat na "magi" - máš ho v záhoně, mě vždycky vymrzlo.
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Iva, nádherný venček z darov prírody a byliniek je tiež neúrekom. Vidieť, že ich pestuješ s láskou.
    Krásne babie leto.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko, magi mám letos prvně. Píšeš, že ti vždy vymrzlo, zkusím ho přikrýt chvojím a uvidím, jestli vydrží.
    Ahoj a měj se pěkně Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Amélko, děkuji za návštěvu a moc zdravím.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Emilko, jsem moc ráda za tvoji návštěvu u mne.
    Já k tobě také ráda nakouknu.
    Pohodový sluníčkový týden
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ivuško bylinky voní až sem,nádhera a věneček je kouzelnej...máš to všechno moc pěkný.Zdravím do podzimu :-)Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Ivo, stale se mi vraci email ktery se ti snazim poslat. Muzes mi napsat znovu ze sveho mailu? Diky moc, Monika
    buchta1us@gmail.com

    Nadnerna dekorace a kosik plny bylinek je take uzasny! Hezkou nedeli....

    OdpovědětVymazat
  14. Moniko a Věruško, moc vás zdravím a děkuji za vaše milé písmenkováni. Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Iva, máš u mňa ocenenie, prosím, prevezmi si ho.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Iva, aj mne vošli slzy do oči, ako si pekne napísala. Rada robím ľuďom radosť len tak a preto ma to teší o to viac. Ocenenie si jednoducho okopíruješ z mojej stránky a ďalší postup si môžeš prečítať u mňa v niektorých starších príspevkoch, kde mám prvé ocenenie.
    Krásny deň
    Emily

    OdpovědětVymazat