O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

středa 26. října 2011

Růžový věneček

Milé kamarádky,  trošku jsem v jednom kole, ale která z nás není. Nestěžuji si. Je to jen jedno malé konstatování. Po večerech jsem trošku plstila a zase uplstila růžový věneček . Dělala jsem ho na zakázku, tak jsem napjatá, jestli se bude líbit. Moc vás zdravím - mějte krásné pohodové dny.
                                                                                                                 IVA

13 komentářů:

  1. Ivuš, věneček se bude určitě líbit, protože se moc povedl - je krásně romanticky něžný!!! Hezký den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko......mě by se osobně líbíl a moc...je nádherný,krásné barvičky.
    Pohodové dny Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivanko ,je krásný vypadá jako z živých orchidejí Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, krasny, nezny a kouzelne barvicky. Me se libi moc, zakaznice bude urcite nadsena. Mej krasne dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby se nelíbil, já se hlásím!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný věneček jsi uplstila,škoda že nemám dcerušku,které bych ho pořídila do pokojíčku.Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivo, je puvabny, krasne barevne zkombinovany! Preji hezky den, Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. Bude se líbit, je nádherný. Krásný podzim, moje milá.

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, neměj strach, bude se líbit, je krásně jemňoučký, děkuji za ocenění, jsem teď také v jednom kole, tak se k něčemu dostanu později, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, bude se určitě líbit, je krásný. :o) Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Milá děvčátka, moc vám děkuji za milé komentáře.
    Potěšily jste mne a jsem moc ráda, že můžu být mezi vámi.
    Mějte se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Iva, venček je veľmi pekný, nežný a romantický, určite sa bude páčiť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. witaj,bardzo pięknie i romantycznie...podziwiam

    OdpovědětVymazat