O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 1. dubna 2012

Helenčin mazanec

Nejdříve bych chtěla pozdravit Helenku, která nedávno na svých stránkách mě nadchla tvarohovým mazancem.
A tak jsem dnes dopoledne udělala dva předzkušební mazance z dvojité dávky.  Musím s politováním napsat, že  už mám mazanec jenom jeden, neb synci se na něj vrhli nebývalou rychlostí. Helenko, mazance jsou vynikajíci, děkuji ti za  recept.
Celé odpoledne jsem dnes strávila na zahrádce a tak jen malé nakouknutí na fialky a kvetoucí okrasnou višničku.
Těm pozornějším návštěvám jistě neunikne čmelák, který lítal od jednoho kvítku na druhý a sál a sál slaďoučkou šťávičku.
Moc vás všechny milé blogerečky zdravím a děkuji za vaše milé návštěvy u mne.



                                                                                        IVA

9 komentářů:

  1. Ahoj Ivčo, u nás je to podobné. Nestačí to vychladnout a už nejsou ... Měj se krásně Margit

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Iva, mazance si krásne napiekla a naaranžovala, ako u babičky. A to už mate tak krásne všetko rozkvitnuté? U nás dnes padal sneh. A zatiaľ iba púčiky.
    Maj krásne predsviatočné dni.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají nádherně. Hned bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky :o) A ten mazanec mnam :o) Přeju krásné dny :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, Ivo, co mi to delas. Hned bych si dala, ale nemuzu, jsi moc daleko. Krasne jsi to i naaranzovala! Mej hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, tvůj článek jsem si přečetla už včera v noci a usínalo se tak krásně! Je to moc hezký pocit, když vím, že někdo něco opravdu vyzkouší a chutná mu, to je pro mě taková radost! Moc ti děkuji, i za fotky, nádhera!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Tvarohový mazanec jsem ještě neměla, ale věřím, že musí být moc a moc dobrý!

    OdpovědětVymazat
  8. Ivko ,nadělala jsi mi chutě také ho chci upéct !!!!Na zahrádce to máš kouzelné,krásné Velikonoční svátky...Daja

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ivuško, fotky jsou úžasné - mám moc ráda fialky - a mazanec taky vypadá skvěle a asi ho půjdu hned vyzkoušet. Krásné velikonoční svátky. Jitka

    OdpovědětVymazat