O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 25. června 2012

Střevíčky

K mému dětství a prázdninám patří i tyto střevíčky. Jsou to střevíčky, které byly schovány v nočním stolku v pokoji, kde jsem spávala vždy, když jsem přijela k moravské babičce. Střevíčky jsem si ráda půjčovala a cítila jsem se v nich  nějak dospělejší.Obdivovala jsem vysoký podpatek a věřila tomu, že špička je zcela určitě z hadí kůže. Ani nevím, komu tyto střevíčky patřily. Nikdy jsem se babičky nezeptala a ona mi to už nepoví. Možná patřily Popelce a možná  babička byla tou Popelkou. Dnes mne tyto střevíčky  vracejí do mého dětství a k mé babičce.
Deštník s rukojetí kačenky  už tak romantickou minulost nemá. Našla jsem ho při generálním úklidu v práci. Myslím, že ten úklid stál za to.
Naše .Dášenka je dáma , ví kam si má sednout a co jí bude slušet.
Moje milé, přeji vám krásné letní dny.





                                                       IVA

10 komentářů:

  1. Můžeš si prozpěvovat: " moje střevíčky, jsou jako ze zlata..." Jsou úžasné a ani bych nepohrdla tím deštníkem. Teď, už jenom, aby jsi vyrazila s takovými doplňky na korzo:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné obrázky, ten deštník je super.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, ty střevíčky jsou krásná vzpomínka na babičku. Trošinku malinko závidím. Krásné léto Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky jsi to napsala ,bylo mi tak sladkobolno na duši,je krásné mít minulost a vzpomínky ?Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná vzpomínka na dětství. Úžasné fotky a deštník se mi líbí moc. Moc se u vás líbí, příjdu častěji. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  6. Ivi, to je moc krásný příspěvek a moc krásné fotky!
    Přeju hezký, romantický večer a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné vzpomínání :o) a ten deštník je nádherný...Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια στο μπλογκ μου!! Πολλά φιλιά από την Ελλάδα!!

    OdpovědětVymazat
  9. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΟΜΠΡΕΛΑ!!!!!ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!!ΦΙΛΙΑ

    OdpovědětVymazat
  10. TAKÉ CHVÁLÍM DEŠTNÍČEK.
    SUPER ÚLOVKY.
    PŘEJI VYDAŘENÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat