O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 24. září 2012

Pucíkovské nadělení

V pátek jsem si připadala, když jsem dostala balíček od Péti z Pucíkova jako o vánocích. Po rozbalení balíčku na mne vykoukly dva krásné polštářky s ježčí a soví aplikací a od malého Lukáška krásný obrázek ježka, který maloval prstíkovými barvami. Peťa s Lukáškem mi udělaly velkou radost. Polštářky mám na křesle v obyváku a dokreslují mi krásnou podzimní atmosféru.












Tímto především děkuji Věrce za to, že vymyslela a zorganizovala  tuto soutěž a další velké poděkování patří Lukáškovi a Pétě za krásné překvapení.
Moje milé blogerečky, mějte se moc fajn, přeji vám krásné dny naplněné spoustou sluníčka-
                                              IVA

5 komentářů:

  1. No krása ---dostala jsi krásné polštářky a ten obrázek je naprosto super....Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, krásné dárečky.. :o) A ty Tvoje kořenky, to je teda úlovek.. Krása.. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, jsou fakt parádní, chápu tvoji radost!
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře vymyšlený dárek s podzimní tématikou - líbí se mi také:-). Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivanko, jsem ráda, že se ti dárek líbil a udělal radost:-)

    OdpovědětVymazat