O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 19. ledna 2013

Andělské polštářky

Moje milé, vítám vás  v novém roce.  Musím napsat, že na mne  vánoční atmosféra dolehla i v novém roce . Andělé mne dostali, a já jsem si jich  pro radost pár vyšila a nakonec z výšivek vznikly tyto polštářky. Moc mne to baví a tak mi v mysli vystávají další nápady. Moc se těším na jejich realizaci.                   
                                                  















Přeji vám krásné chvíle i v Praze jsme zasněženi už se těším na odpolední procházku.

                                                      IVA

                                      

18 komentářů:

  1. Ahoj Ivuško, teda, polštářky jsou nááádherné!!!Něžné!!Andělíčci sladcí!!Moc hezká předloha!A ještě v modrém, barva ,kterou miluji!Jako z pohádky! Fakt se ti to moc povedlo!!Měj krásnou neděli! Elli

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivuško, ty polštářky jsou opravdu úžasné!!!! A ta modrobílá kombinace se super hodí nejen k zimě, ale andílci jsou na ní jako na nebíčku!!! Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, jsou prostě kouzelné...andělské!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuš,ty teda jsou,nááááááádherááááá.Moc se ti povedli.Krásnou sobotu.Věra.

    OdpovědětVymazat
  5. Polštářky jsou moc krásné,něžné.M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivo, no to jsou teda milé polštářky. Moc se Ti povedly. Tak i v Praze vám nasněžilo? Tak si ty procházky hezky užívej. Pěkné dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
  7. Pripajam sa k pochvale ... Anjelickovia su krasni :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tomu už se říká "Andělský slet":-D Tak ať se program "Andělský" vydaří, až do konce!!!

    OdpovědětVymazat

  9. Milá Ivo moc mne potěšily Tvé andělské polštářky,je to pěkné a andělíčků není nikdy dost!

    Krásnou zimní neděli !

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Ivo, souhlasím s názorem, že andílků a andělek není nikdy dost, mám jich ažaž, ale jako polštářek tedy ne, super nápad, jsou hezké. Ahojky a děkuji za komentíky Margita

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Ivanko! Krásně vyšíváš

    OdpovědětVymazat
  12. Andělíčci jsou krásně vyšití a hotové polštářky jsou dokonalé!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ivuško jsou prostě božííí!Krásný set.

    OdpovědětVymazat
  14. Ivčo jsou krásné :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Ivuško, posílám pozdrav a děkuji za návštěvu u mne. Marie

    OdpovědětVymazat
  16. Ivuško, překrásné polštářky... :o) Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou opravdu moc hezké, líbí se mi:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  18. Ivanko...polštářky jsou nádherné a andílci roztomilí...Jana

    OdpovědětVymazat