O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 1. května 2016

Společné šití deky -

dala  jsem se na vojnu. Maruška  http://makra-patchwork.blogspot.cz/ mne nadchnula  pro společné šití deky, kterou pořádá spolu s Aničkou http://obycejneradostivsednihozivota.blogspot.cz/.
Anička vybrala obrázek  ptáčků. Hlavní motiv musí být u každého stejný, ale jinak si obrázek můžeme dotvořit podle sebe.




Tak to je první panel pro mojí deku.  Každý měsíc se vytvoří jeden panel a na Vánoce bude hotovo.




U Jarušky bylo dneska velké prádlo. Když jsem četla její příspěvek, uvědomila jsem si, že i já dneska měla prádlo - ale docela malé. Při nedávném přerovnávání starých deček jsem objevila krásnou halenku a dvě háčkované čepičky pro miminka. Dnes jsem je vyprala, vyžehlila a naparádila panenky. Obdivuji zručnost a trpělivost našich babiček při háčkování těchto čepečků.,








Moc vás  blogerečky zdravím, děkuji vám za vaše milé návštěvy a přeji vám krásné májové dny.
              IVA

11 komentářů:

  1. Ivo,
    ale dala ses na moc hezkou vojnu!! první obrázek je milý, tak to vypadá, že deka bude kouzelná!!!
    Tak se budu těšit na další..
    A Tvoje "malé prádlo" jsou nádherné čepečky pro miminka, jsou to obdivuhodná dílka našich babiček. Bylo to takové hezké, miminkům to slušelo a zároveň je to chránilo proti ofouknutí..
    Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivuško, máš můj obdiv! První panel je nádherný !!!
    Tvoje malé prádlo je překrásné. Práci babiček obdivuji, ty čepičky jsem zkoukla a babičky je pletly a toto dílko vypadá, že je pleteno na 5 jehlicích. Takže klobouk dolů, protože plést přízí na tolika jehlicích chce velkou zručnost.
    Ivuško, měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, to je romantika - jak ti ptáčci, tak ta mimi výbava... Kouzelné!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško,taková krása!Motívek něžných ptáčků je úžasný a barvičky to jen podtrhují!Panenky v čepečcích to je elita,něco tak nádherného jsem ještě neviděla,něžné jako pavučinka!Smekám, Dája.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško,taková krása!Motívek něžných ptáčků je úžasný a barvičky to jen podtrhují!Panenky v čepečcích to je elita,něco tak nádherného jsem ještě neviděla,něžné jako pavučinka!Smekám, Dája.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, moc pěkný ptačí bloček.Je tam Tvůj "vyšívací rukopis". A také se moc líbí, jak si oblékáš panenky. Háčkované čepičky jsou něžné. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Ivi, tak ty čepičky jsou prostě kouzelné. Také deka bude krásná, bloček se mi moc líbí ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, to je príma projekt, moc se těším na výsledek,protože první panel je krásný.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ivanko, to je príma projekt, moc se těším na výsledek,protože první panel je krásný.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. ...krása starých časů, to malé prádlo:-)
    Společný projekt vypadá, že bude povedený!
    Zdravím tě Ivuš a doufám na brzkou:-)

    OdpovědětVymazat