O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 20. dubna 2020

" Blogeři radostí proti Covidu"

U Vendy na blogu https://worlddandie.blogspot.com/ jsem se připojila do výzvu, kterou nedávno vyhlásila. Malé radosti, které nás potkávají a nebo si je dovedeme udělat sami.


Minulý týden jsem si udělala velkou radost nákupem kytiček v zahradnictví.



Procházka jarní přírodou , těšila jsem se  kvetoucími  trnkami  a drobnými květy, kterými  byly posety skály.




Na zahrádce jsem obdivovala trsy  pupenů, připravující se ke kvetení třešně a květy sakury,  která je na zahrádce prvním rokem.


Květy jabloně a višně se zaobalila do bílé krásy, jako nevěsta.


Malé zátiší -  s prázdnými šnečími domečky.


A poslední radost tohoto víkendu - trošičku jsem zkultivovala květinový záhon. Přibyly oblázky, malý dřevěný plůtek. Ještě zbývá dosadit trvalky.


Tak to jsou mé malé radosti, které mne provázejí tyto dny. Vendy děkuji za hezkou výzvu - udělala mne vyhlášením této výzvy - radost.

30 komentářů:

  1. Krásné radosti. Také dělám na zahradě. Ale letos už naposledy. Ubývají mi síly. Dříve jsem také nakupovala sazenice, ale letos jen cibuli a brambory....Květiny už obnovovat nebudu. Letos poslední rok a přenechám zahradu dalšímu zájemci o pronájem. Sil ubývá, ruce, klouby a nohy bolí . Den práce na zahradě a pak týden bolestmi nespím. To už pak je utrpení a ne radost. Tak tobě ať se daří a všechno pěkně roste

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za tvoji milou návštěvu. Snad se aspoň potěšíš kytičkou za oknem. Vím, každému léta přibývají a co dřív mohl dělat sám, musí přenechat mladším.

      Vymazat
  2. Ivo, krásná kvítka. Potěší barvou i vůní. V dnešní době si vážíme každé radostné chvilky, ať jí tvoří cokoliv. Hezké jarní dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné radosti, Ivuško! Zahrada je teď důležitější, než kdy jindy!
    Krásně si ji užíváš!
    Přeji hezké a hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ti. I tobě přeji krásné jarní dny.

      Vymazat
  4. Ivy, krásné radosti, to znám. Teď tu zahradu myslím i víc vnímáme. Měj klidné a zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, máš pravdu. Vše se nám nějak přiblížilo a my jsem se zastavili a vše vnímám víc.

      Vymazat
  5. Ivy,krásné radosti.Máš moc hezkou zahrádku a těch kytiček.Také jsem nakupovala hodně kytiček,ale já jenom na lodžii.Užívej si té krásy doma i v přírodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško rozkvetlé lodžie mám ráda. I tobě přeji ať ti kytičky přinášejí radost.

      Vymazat
  6. Krásné radosti, máte pěknou zahrádku, ať Ti dělá stále radost. Přeji i hezké procházky přírodou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji, zahrádka je moje radost. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  7. Tak nákupy v zahradnictví jsou moje šíleně velké radosti a to dvojité, nejdřív když si to vyberu a pak když mi to následující rok vykvete. Letos jsem se ale nikam nedostala, a už ani nepojedu i když už je to možné. Jabloně ještě nekvetou, ale trnky a mirobalány už jsou v plném květu. Jelikož makám na zahradě, zatím nedošlo na můj plánovaný cyklovýlet za tou rozkvetlou krásou. A kdy dojde nevím páč se mi do toho ještě namotalo DPH. Musím vymyslet kvůli tomu šedivýmu hadovi nějakou zábranu k záhonu aby mi přes něj furt necoural, už si tam vydupal cestičku úplně do tvrda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,letos jsou nákupy v zahradnictví intenzivnější - je více času i na práci na zahradě a tak mne ten podivný čas v tomto směru těší.Snad u tebe došlo i na plánovaný výlet, bylo by to škoda nevyjet.

      Vymazat
  8. Ivo, tak tomuhle rozumím. Také dokáži utratit v zahradnictví nemalý peníz. K mé velké radosti a současně manželově nelibosti. I když už se trochu, co se kytek týče, polepšil. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, tak tyto květinové radosti mám také ráda. Miluji jaro a líbí se mi, jak vše pučí a kvete. A překvapila mne sakura v zahrádce, kdybych ji měla kam dát, líbila by se mi. Hezky ti kvete.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Květinky jsou také moje malé - velké radosti. Dělám si podobná potěšení celkem často :-)
    Krásné jarní dny.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Květinové radosti jsou ty nejhezčí. Mám moc ráda tohle období, kdy se můžu hrabat v hlíně a pozorovat kytky,jak se rozrůstají.
    Užívej si to, Ivo.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško já také tento čas miluji. Je voňavý a krásně barevný.

      Vymazat
  12. Ještěže jsou barvy, příroda a tak nádherně rozkvetlé stromy, to je fakt radost pohledět.
    Mám stejné pocity, když procházím po zahradě, najednou je svět úžasný, plný lásky a pohody.
    Krásně pojatá výzva, tak ať se daří :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné radůstky i radosti.:-)
    Přeji příjemné a zdravé dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ivuško radosti jsou potřeba, v tuto nelehkou dobu obzvlášť. Tvé květinkové radosti jsou nádherné. I já teď navštěvuji květinářství a zahradnictví o něco více. Zahrada je balzám na nervy. Posílám mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko - děkuji - snad už se blíží lepší časy.

      Vymazat
  15. Ivo, zahradnictví i mě potěší. Krásně ti vše kvete. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  16. Hezké fotečky Ivi...škoda, že ti zasahuje Menu do obrázků. Pokud bys chtěla poradit s nastavení, tak mě kontaktuj na emailu jaroslavadu@gmail.com. Nebo to zkus upravit sama . Pokud nevíš jak, tak ráda Ti s tím pomůžu. Jara

    OdpovědětVymazat