O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 20. května 2012

Ocenění

Moje milé,  od Emilky a Martii jsem dostala krásné ocenění. Tímto oběma moc děkuji. Holky, udělaly jste mi velkou radost. Moc ráda k vám chodím na kukandu, stále je u vás co obdivovat .

Přeji vám mnoho milých návštěv a jedna kytička pro vás.


Zároveň bych chtěla poslat dál ocenění - Elli                        elliena-elli.blogspot.com
                                                           - Soně                      lavickovasona.blogspot.com
                                                           - Margit                    margitkab.blogspot.com
                                                           - Luďce                    ohnice.blog.cz
 Děvčátka , ráda se k vám chodím na návštěvu, vždy  u vás najdu něco krásného. Pěknou sluníčkovou neděli, vám přeje IVA






                                                                 

















6 komentářů:

  1. Ivko, upřímná gratulace k ocenění od Daje.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivuško, moc ti gratuluji k ocenění a také velmi děkuji za ocenění pro mě!Mám z něj velkou radost a vážím si ho!!Elli

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Ivo, blahopreji a posilam gratulaci!! Ahoj,Monika...

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ivo,
    i já se přidávám ke gratulaci k ocenění a zároveň moc děkuji, že jsi ho poslala na můj bloček. Mám velkou radost a vážím si i každičké Tvé návštěvy, milých slov. Děkuji!!!
    Hezký večer a celý týden...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Velká (a ZASLOUŽENÁ) gratulace!
    Ať se pořád daří! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Ivo chtěla by Ti poděkovat za ocenění které jsem od Tebe dostala.Udělala jsi mi velikou radost. Přeji Ti krásné májové dny. Luďka.

    OdpovědětVymazat