O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 16. července 2012

Cake

Dobrý večer,
dnešní deštivý den jsem věnovala šití a jen tak pro radost jsem si ušila malý dortík . Nevoní, nesmlsne si na něm můj jazýček a já tak nebudu o pár dek těžší.
Moje milé , děkuji vám za vaše komentáře, které mne vždy na srdíčku moc potěší.

                                                                                              IVA










                                                             











10 komentářů:

  1. Ahojky ! Takovou panenku jsem měla když jsem byla malá, pak jak jsem odešla z domu, maminka jí dala sousedovic holce která jí hned rozbila.Od té doby jsem po té panence toužila. Až teď jsem ji oběvila na Aukru tak snad bude konečně moje.Ivuško moc pěkně si udělala dortík ten vydrží i několik let!!! Pohádkové léto. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivo,
    Tvůj dortík je takový slavnostní, kouzelný-
    představuji si jej na zámku pro princeznu!!!
    Měj se moc hezky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný a také "dietní" dortík :-)
    Krásný den. Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, no páni, ten tedy je! Stylová dekorace!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, to je ale prima nápad. Ahojky Margit

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, parádní stylová dekorace!Jsem nadšená,moc se mi líbí ta stará panenka,ještě jí pamatuji!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško, dort jako ze zámku! A tolik pater!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě tě prosím nemáš nějaký návod na čtvereček ,který by zvládl i totální antitalent????Daja, tady je můj email:Dagmar3549@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. No, Iva, úžasná práca, romantický štýl.
    Krásny deň.
    Emily

    OdpovědětVymazat