O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

čtvrtek 21. listopadu 2013

Od každého kousek

Dne ráno jsem se byla na návštěvě u Vivi a Helenky,.  Začíná  u nich  vládnout vánoční nálada a tak mi to nedalo  a trošku jsem si přizdobila  vánočně,  malý koutek v kuchyni. Od tatínka jsem si přinesla staré vánoční ozdoby. Zvonečky se mi jako dítěti moc nelíbily a jako dítě jsem si    říkala  , proč je maminka
 nevyhodí .Ptačí budka z papíru je ještě z maminčina dětství, to je pro mne opravdový poklad. Prý takových ozdobiček bývalo v domacností dosti. Jiné ani tenkrát nebyly.
A teď vám ukáži jeden vánoční dárek - jehelníček. Použila jsem starou mléčenku a přizdobila starými krajkami. Ještě koupím pár ozdobných špendlíků  a dáreček je hotov.
Moje milé užívejte předvánoční pohody, zbytečně se nehoňte s velkým úklidem, radši si dejte sklenku dobrého svařáku / zima se prý blíží/ a mějte se hezky.
                                                                             IVA










14 komentářů:

  1. Ivuško, páni, z takové kuchyně by se mi nechtělo - krásné kousky, hezké památky!
    Moc se mi líbí ten jehelníček!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuš ten jehelníček je nádherný!
    A výzdoba je supr:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivo, krásný, přece jenom ty starý ozdoby mají něco do sebe. A ti koníčci jsou také úžasní, asi si napíšu Ježíškovi. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, moc krásně jsi si nazdobila kuchyńku. Také mám ráda ty staré ozdůbky, mají v sobě kouzlo.
    Moc se mi líbí koníci.
    Jehelníček z mléčenky je parádní, určitě jako dáreček moc potěší.
    A s úklidem máš pravdu, nic se nemá přehánět.
    měj se krásně a pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný a vtipný dárek!!! Koukám, že už taky budu muset začít oprašovat vánoční doplňky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivko,moc se mi líbí ti koníci,je to moje parketa a nemám ani jeden ale jsem rozhodnuta pořídit si stádo:-) jehelníček nemá chybu a vůbec vše je moc hezké!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Dřevěný koníček je nádherný, ale i ostatní vánoční dekorace.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivčo, máš to moc pěkné. Ten jehelníček je bezva nápad. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, moc hezky jsi si to doma ozdobila, čím dál tím víc tíhnu k věcem , které byly kolem mě když jsem byla malá, ale některé jsou nenávratně pryč, ještě že vzpomínky zůstávají. Jehelníček je naprosto úžasnej, určitě potěší, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkně vyzdobený koutek! A te mléčenka s jehelníčkem je také moc hezká! Moc pěkný nápad! Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Ivo,
    ten jehelníček - ten je nádherný!! Ten určitě potěší!!!
    Moc hezky sis to vyzdobila, krásný, milý koutek...
    přeji pěkný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Ivanko krásně nadekorované to máš ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Ivi, takéto dva zvončeky mám aj ja ešte z detstva. Boli červené a ja som ich v zápale bielej nastriekala farbou, čo teraz samozrejme ľutujem ...

    OdpovědětVymazat