O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 28. září 2014

Včerejší den

V sobotní dopoledne jsem se pustila do podzimních dekorací na chodbě. Mísu s malými dýněmi a vřesem jsem dostala jako dárek, velkou dýni jsem bohužel nevypěstovala, ale koupila v Kauflandu za 35Kč - to byl kup :-).





Nadále řežu postupně hortenzie . Hortenzie miluji, jsou krásnou ozdobou po celý rok. Dávám je do vázy a ony se usuší, aniž bych je sušila zavěšené.  Použila jsem starý rám a pověsila jsem do něj usušené květiny. 



Odpolední návštěva se nesla v duchu jablečných specialit. Koláčky plněné pudingem, vložené jablíčko, posypané skořicí a polité javorovým sirupem.




V závěru  sobotního večera, musím napsat dokonce sobotní   noci jsem se pustila do šití polštářku.Nechala jsem se inspirovat netem a vytvořila polštářek s dýní. Šicí stroj, ale vypověděl službu a stále si mi motala spodní niť.  Nakonec se stroj nechal přemluvit a já mohla polštářek dokončit a byly dvě hodiny rano. A tak začala moje neděle. Děvčátka, přeji krásnou neděli, vypadá to, že babí léto teprve začíná.





13 komentářů:

  1. Ahoj Kaivo, líbí se mi tvoje podzimní dekorace - u nás jsem za vyšší cenu viděla maličké ozdobné dýně - dobře jsi nakoupila. Asi to je všude stejné, šicí stroj si občas postaví hlavu a odmítá spolupracovat. Většinou to vzdám a pokračuji příště, ty jsi měla výdrž a výsledkem je krásný polštářek:-) Hezký zbytek poslední neděle měsíce září. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děláš mi chutě .... a polštářek krásný:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, dýně, hortenzie, to jsou moc pěkné dekorace, polštářek se ti krásně povedl a obdivuji tu výdrž se stávkujícím strojem, ty koláčky musely být vynikající, nic podobného jsem ještě nedělala, tak si s dovolením recept uložím a snad i co nejdřív vyzkouším, měj se krásně,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, krásně to máš doma ozdobené. Recept na koláčky určitě vyzkouším a ten polštářek se také povedl. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ivka,chodba má krásnu jesennú výzdobu,hortenzie sú nádherné,rám so sušenými kvietkami sa mi veľmi páči,koláčik vyzerá veľmi chutne určite vyskúšam a vankúšik veru stál za tú námahu a prebdenú noc skvele sa Ti podaril je ozaj parádny.
    Maj sa krásne a uži si slniečka.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, to je krásy na jeden příspěvek! Jablíčkové dobroty, překrásný polštář a podzimní deko se taky moc povedlo.
    Hezké dny přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Ivuško, přiznám se, že jsem dlouho na tvém blogu nebyla, jakož i nějak celé léto jsem nic moc nepřidávala u sebe,ale teď u tebe nestačím zírat! Kolik nových věcí a tvůrčích nápadů!!!Jsi tak šikovná, kde bereš energii??Mně se tvá podzimní výzdoba moc líbí,taky mám v plánu něco podobného, tak se budu trochu opičit! :-) Měj se krásně a ať se ti pořád daří při tvořeníčku!!Ahoj! Elli

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné podzimní ladění:-)
    Polštář se i přes ty peripetie povedl:-D!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné podzimní dekorace, budu se muset polepšit :-) A polštářek je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné podzimní dekorace. Koláčky bych si taky dala, prima nápad.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Ivuško, máš krásnou podzimní dekoraci !!!
    Koláčky vypadají báječně , určitě vyzkouším. Polštářek se Ti povedl, je moc pěkný !!!
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, the apple recipe sounds so nice. Lucky me I found this recipe - there are still apples left in my garden.. Will try it soon. Thank you and a happy time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  13. Ivko nádherne si si to jesenne nazdobila najviac sa mi páči ten obraz so sušenými kvetmi. Ahoooj.

    OdpovědětVymazat