O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 13. prosince 2014

Vzpomínka

Každý rok o vánocích když začnu péci cukroví vzpomínám na svoji maminku. Beru do ruky její sešit, který o  vánocích otevřela, zapsala si jaké druhy bude péci a kolik bude čeho potřeba.
A tak i já každý rok o vánocích otevřu sešit maminčina vánočního cukroví , prolistuji jej a vyberu pár druhů, a začnu péci.A v tu chvíli jsem zase s maminkou.
Uschovávala jsem i maminčinu výšivku s kyticí .Opatrovala jsem ji leta, stále nepřicházel nápad, jak ji využít.. A ž mne napadlo ušít si polštářek . A tak budu mít pod stromečkem jeden dárek, který mi darovala maminka.
Milá děvčátka, nechci smutnit, je to jen malá vzpomínka na moji maminku, která mne přivedla k mému tvoření.
                                     Krásný advent           IVA






9 komentářů:

  1. Milá Ivuško,vehnala jsi mi slzy do očí,jsi krásný človíček,maminka má určitě radost.....maminka je překrásná a polštářek také...Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, moc hezká vzpomínka a předvánoční čas je k takovému rozjímání určen, polštářek ti bude maminku neustále připomínat, moc se ti povedl, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, máš to krásnou památku na maminku. Na polštářku ji budeš mít stále na očích. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná vzpomínka:-) I u nás se peče, podle receptů, které se předávají po dvě generace. Jenom jsem to smrskla na dva druhy:-0

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, to je nádherná vzpomínka! Vlastně ti za ni děkuji! Hned jsem také myslela na svou maminku i ten sešit s jejími recepty uschovávám a občas do něj nahlížím...Ivuš, krásně jsi to vymyslela...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivuško, moc pěkná vzpomínka. Polštářek se ti povedl a bude Ti maminku připomínat.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško, s tou výšivkou si to vymyslela moc krásně...
    Stejně jako ty beru já do ruky sešit po manželově mamince a i po babičce a opatrně listuji a vzpomínám...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. ♥ Ivuško krásná vzpomínka ♥ měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuško, vymyslela jsi to báječně. Máš krásnou vzpomínku na maminku. Anny

    OdpovědětVymazat