O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 4. června 2016

Námořnické léto

Návštěva na  chatě u kamarádky se mi moc líbila a tak jsem  pro ni dodatečně ušila dárek . Dílko vzniklo ze staré rolety, která stínila okno. Ráda používám i starší materiály, potěší mne, že jsou ještě k užitku.









Děvčátka, mějte se fajn a přeji vám pohodový víkend.
                                                                Iva

10 komentářů:

  1. krásné, miluju mořské doplňky. Potřebovala bych něco takového do koupelny)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivuško, to je krása, přesně to co k létu patří. Kamarádka bude určitě nadšená :-)) pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipné a povedené! Roleta, určitě netušila, že bude tak elegantně recyklována:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recyklace, výrobky udělají určitě radost. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera, Ivuško, a ještě recy, super, to mám taky ráda!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, moc pěkný. Určitě udělá velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné..... mám ráda tyhle letní dekorace. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ivuško, ušila jsi pro kamarádku nádherný dáreček !!! Letní dekorace je parádní a ještě jsi bezvadně využila starou roletu.
    Ivuš, měj se krásně a přeji Ti prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuš, to je modrobílá nádhera!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat