O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 11. listopadu 2016

Na začátku týdne jsem schovala domů venkovní květiny. Fuchsie jsem ostříhala a jejich květy jsem si dala do vázy, abych se s nimi ještě chvilku potěšila.



Domů šlo i granátové jablíčko. Každý rok se urodí jedno, letos je obzvláště velké.


Já jsem konečně dopletla  svetr a ozdobila výšivkou s barvami podzimu. Upletla jsem si ho dlouhý, aby mne pěkně hřál.



Tak to byl ve zkratce můj týden. Milé blogerečky, přeji vám krásný víkend .
                                          Iva

8 komentářů:

  1. Ivuško, svetr je opravdu parádní a v našich krajích obdivuji i to granátové jablíčko.
    Poslední dva truhlíky fuchsií mám ještě na terase, chytily druhou mízu, ale zítra na ně taky dojde...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivuško, květy fuchsie ve váze vypadají moc hezky a v tomhle počasí potěší.
    Granátové jablko vypadá báječně, asi se o něj dobře staráš když rodí. Kam schováváš stromek před zimou?
    Svetr jsi upletla nádherný. Ozdoba je suprová .
    Ivuško, měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, svetr je parádní, krásná práce :o))
    Hezký víkend přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuš,kytička má nádhernou barvu.Svetr je úžasný!Hezký, pohodový víkend přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj to toještě hezky kvetla divim se že u vás roste granátové jabličko je dost velké Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Ivčo, krásný svetr jsi si upletla. Obdivuji tvoje granátové jablíčko.
    Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Granátové jablíčko mě tedy dostalo. Nikdy jsem neslyšela, že by mohlo dozrát i u nás. A svetr se povedl a v téhle roční době se určitě hodí.

    OdpovědětVymazat