O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 22. ledna 2017

I taková to krása se dá každodením srpchováním vánočního stromku v mrazivých dnech  udělat. Ledová borovička.




Dnešní procházka prosluněnou  krajinou, slunce svítilo a sníh se třpytil.




A stopy mizí ve sněhu............ Po návratu domů, mne čekala smutná zpráva. Přemýšlela jsem, zda se mám svěřit , ale myslím si , že i takový je život který prožíváme,  není  jen o radosti, ale patří k němu  i smutek. . Mým synům  včera  večer při autonehodě zemřel blízký kamarád. Chodili spolu na školu, trávili spolu volné chvíle. Vždy jsem ho ráda viděla, byl to veselý  chlapec s velkým srdcem. Odešel tak mlád - 22let  a celý život měl před sebou.  Myslím na něj  a na jeho rodinu.



10 komentářů:

  1. Super fotky ju zima je krasne snich a modry obloha to je fein.Zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, kouzelné fotečky.
    Je to moc smutné, když odchází tak mladí lidé :o((
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. ...myslím hlavně na jeho rodiče...
    Krásné zimní momentky!

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, fotky krásné se smutnou tečkou. I to je život, radost střídá smutek. A my se s tím musíme poprat...
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Tak krásné fotky a takový konec... Čistá hrůza pro jeho rodiče...
    Ivuško, přeji ti hezčí zprávy!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, tak to by mne nenapadlo, sprchovat jehličnan, ale to, co s ním vykouzlil zimní mráz je úžasné! Stejně tak i zasněžená krajina, poslední dny se i vydařilo slunné počasí, to je ta zima pak úplně kouzelná.. :-)
    Mladého chlapce je mi moc líto, i mně zasáhla v minulém týdnu smutná zpráva, když jsem se dozvěděla, že při autonehodě zemřel můj bývalý učitel tělocviku a českého jazyka na gymnáziu... Bylo mu 43 let. :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo!! Posílám pozdravení!!
    Koukám, že už se procházíš, tak si myslím, že už je nožka v pořádku??
    Pořídila jsi nádherné fotky zimní nádhery...
    Taková neštěstí jsou hrozná...a pro jeho nejbližší...
    papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško s tou borovičkou je to parádní nápad.. Mrazivá krása.
    Krásnou procházku jsi měla..Nožka už tě netrápí?
    Takové neštěstí.. Škoda je každičkého života, a mladého zvlášť.
    Ivi přeji ti hezké dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuško, krásné zimní foto. Jak smutná je letošní zima pro rodiče mrtvého chlapce. Stačí jediný okamžik a ......
    Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Je to taky život, ale není horší smrt, než když rodič přežije svoje dítě. Přeji hezčí dny.

    OdpovědětVymazat