O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

středa 21. června 2017

Slunovrat

Dnešním dnem nám začalo vytoužené léto, protkané  zavařováním, výlety, grilovaním , teplými dlouhými večery.  Já mám obsypané keře rybízem a  moje léto začalo rybízovým koláčem. Rybízová marmeláda na cukroví bude potřeba také udělat.



 Krásně vykvetly ostrožky. Mají velké květy a tak mi holky udělaly radost.



Lobelkám se také daří.



Děvčátka, přeji vám krásný letní čas.

                      Iva

10 komentářů:

  1. Rybízový džem mám ráda. Lobelky mi taky dělají radost.
    Hezké letní dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, přeji ti to nejkrásnější léto podle tvých přestav!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Pááni, Ivuško, jak ti to tam všechno nádherně kvete!! Přeji ti krásné léto!!Elli

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytky. A na rybíz se taky těším ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, já likviduji třešně, takže džemy, mošt atd. Krásné fotky a krásný koláč.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško i já ti přeji krásné letní dny.. Moc se těším na toto pohodové období.. Nádherně ti květinky kvetou..A koláč, mňam 😊..Pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, koláč vypadá báječně. Já jsem ho letos ještě nepekla, ale rybíz začíná dozrávat a tak určitě bude koláč i marmeláda.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivčo, rybízový koláč bych si také dala. Já mám keříky zatím malé, tak toho na nich moc není. Ale už se těším až bude větší úroda a budu dělat rybízovou marmeládu. Ta je na vánoční cukroví nejlepší:-) Měj se fajn A.

    OdpovědětVymazat
  9. Co dodat? I tobě, Ivanko, krásné léto!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. ...a kdy bude ten výlet ke mě:-)?

    OdpovědětVymazat