O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 24. července 2017

Střípky

Takové malé pel-mel ode mne. Ušila jsem prostírání pro kamarádku. Má ráda černobílou, kterou jsem trochu rozveselila . Ušila jsem i podkafíčka malý ananas pro parádu.










Na výletě jsem potkala takového fešáka.






Nedaleko Prahy   nad soutokem Vltavy a Sázavy se nachází zaniklé středověké sídliště Sekanka.
Kdo by si chtěl udělat výlet - stačí stočit volant ze Štěchovic k Hradištku.


  

Při projíždění Davlí,můžeme vidět ostrov, kde jsou v současné době pozůstaky jednoho z nejstarších a nejvýznamnějších klášterů středověkých Čech. Moc se mi líbílo vyobrazení, jak v dávné době klášter vypadal.


Vltava a Sázava

Dobrá a kvalitní práce . Ptáci si umí postavit své obydlí.




Připadám si, že jsem pořád v práci. Jsme podstav pěti lidí a tak samá odpolední i CD. Ještě, že jsou ty víkendy. Doufám, že vy si užíváte léto v pohodě. Děvčátka, mějte se hezky a děkuji za milé komentáře. Ty potěší. 
   IVA



5 komentářů:

  1. Ivuško, moc krásné šití a ten výlet, to je taky velká paráda. Tuhle část Čech opravdu moc neznám!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, moc pěkné prostírání jsi ušila. Díky za tipy na výlet. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo tvuje prace siti je super ,reportas a fotky mam rada ,kouhut je star fakt supee.
    Zdrzvim Karin

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, to prostírání je nádherné. Hezký výlet.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, krásné tvořeníčko a výlet super. Procházky kolem vody jsou skvělé.
    Přeji fajn dny. D:

    OdpovědětVymazat