O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 9. prosince 2017

Postavil jsem sněhuláka ...........

Postavil jsem sněhuláka na stráni, 

, aby hlídal krajáč mléka  k snídani. Tak to byla moje oblíbená písnička z prvního stupně  základní školy. Vždy jsem ji zpívali v zimním období na začátku hodiny. Ani nevím, jestli se tato řekla bych tradice ještě na školách dodržuje. My jsme si vždy vybírali tu nejdelší písničku, aby jsem si hodinu zkrátili.   A protože, ne a ne zasněžit, tak jsem  pár   sněhuláků ušila - budou pod stromečkem u dvou kluků a jedné holčičky.





 Jedno venkovní  vánoční aranžmá .




S kamarádkou jsem zašla na vánoční výstavu betlému do Muzea u Karlova mostu .Výstava je krásná, vřele vám ji doporučuji, jestli se octnete v blízkosti . Já jsem se vánočně naladila, ale cukroví jsem ještě nezačala péci, ale tento týden určitě první kousky upeči.










Kouzelné pohledy z okna.



Mějte krásný večer a děkuji za vaše milé komentáře. Iva

10 komentářů:

  1. Ivi, sněhuláci jsou krásní! To jsi si teda vyhrála, úplně jednoduché na ušití asi nabyli. Betlém je nádherný, bohužel mám to daleko :-) :-) Měj se krásně, I.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, sněhuláci jsou parádní a na výstavě by se mi také líbilo. My jdeme zítra na vánoční trhy k nám do Budějovic a potom do kina na Přání k mání. Cukroví jsem napekla dnes, ale jen pár druhů, ty co máme nejraději.
    Hezký večer přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, sněhuláci jsou nádherní. Krásná výstava. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Dík za sprostredkovanie výstavy, rada by som sa tam zastavila, nedá sa, tak aspoň cez tvoj foťák vidím krásny výhľad z okna!

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško sněhuláčci jsou nádherní a určitě udělají velikou radost.A ta výstava je parádní, škoda že od nás daleko 😊..Měj se moc krásně.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, sněhuláčci i tvá výzdoba je opravdu kouzelná!
    Děkuji za reportáž z výstavy a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, radost sněhuláci jistě udělají, přírodní výzdoba i u nás je vítaná. Výstava by se mi líbila, bohužel muž nemůže moc chodit. Měj se hezky a užívej hezké adventní dny. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ivuško, ušila jsi překrásné sněhuláčky. Určitě udělají obrovskou radost.
    Venkovní zdobení se mi moc líbí.
    Děkuji za nakouknutí na betlémy, parádní podívaná. Ty poslední fotečky jsou supr, hezký pohled.
    Ivuško, měj se krásně a užívej si adventní čas .

    OdpovědětVymazat
  9. I já jsem se u Tebe krásně vánočně naladila :-)
    Hezké dny!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Sněhuláci parádní a děkuji za tip na výlet, snad nude výstava otevřená i mezi svátky. Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat