O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 7. ledna 2018

Krásný nový rok 2018

přeji vám všem milým návštěvám mého blogu. Přeji vám ze srdce hodně zdraví, štěstí a lásky. A já si přeji, aby naše milá setkávání u mne u vás nám přinášelo radost, pohlazení a přátelství, kterého si nesmírně vážím.
Já jsem si o vánocích trošku hrála. Před vánoci jsem lehla, kašel, rýma a toto nachlazení se mne drželo a řekla bych malinko drží doteď. A tak jsem místo návštěv, procházek, odpočívala, dívala se na pohádky , vánoční filmy -  a přišly mi do rukou jehlice, háček a nakonec i šicí stroj. Trošku jsem oblékla mé panenky - vlastně bych chtěla ušít pro všechny nové šaty a dát jim oblečení k době ke které patří.
Miminko, výrobce Dubena. Vyráběly se v letech 1955 - 1965-  Má ruce, nohy hlavu  vyrobenou z plastu a tělo z voskového plátna. Miminka nosili tankistické čepičky.

.
Panenka chodička - výrobce Hamiro  v letech 1950 - 1970. Tato podle vlasů je vyrobena do roku 1960 - chodí a otáčí hlavu.



A další přírustek do mé sbírky jsem dostala minulý týden. Panenka německého původu se znakem želvy. Její stáří opravdu nevím, ale myslím si, že bude hodně stará. Co je na ní cenné - původní šatičky a v takovém stavu ke mne přišla.




Špinavá,  zaprášená, oči zalepená. Prošla očistou, vlasy umyté, ale při česání hodně padaly, musela jsem být opatrná, aby jich moc nevypadalo.  A tady už je za dámu.


Kdo si hraje nezlobí, aspoň tak se to říká. Hezký večer všem vám milým návštěvám.
                 IVA

24 komentářů:

  1. To jsou krásné panenky. Mám schované všechny své panenky, které jsem měla jako dítě. Těším se jaké oděvy jim vyrobíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, těmi schovanými panenkami z dětství to začalo a za ty leta mi jich pár přibylo.

      Vymazat
  2. Závidím panence na druhé fotografii její sukýnku, protože ta by se líbila i mě! Je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko jsi šikovná, třeba si takovou také ušiješ.

      Vymazat
  3. Ivo, pěkně doplňuješ sbírku. Panenky i oblečky jsou hezké. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, snažím se nenápadně doplňovat, ale pár jich už mám.

      Vymazat
  4. ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| HAPPY NEW YEAR 2018.

    OdpovědětVymazat
  5. Iva, krásna záľuba a pekne si si ich vyfintila. Skoré uzdravenie prajem, mňa sa tiež drží choroba už dva týždne.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, chodičku Růžu a mimčo Pepíka jsem měla, jé to už je hodně dávno. Přeji zdraví a prima týden. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, to je krásná sbírka. Doufám, že už je ti líp. Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško, máš nádhernou sbírku. U tebe jsou panenky v nejlepších rukou!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, panenky se mne neopustily i v mojich letech.

      Vymazat
  9. I tobě přeji krásný rok, plný tvoření ve zdraví!!!
    Pane jo to jsou díky tobě fešandy:-)Já měla tu chdící, tak jsem ji opatrovala, že byla stále, jako nová. Ale bohužel máti jí někoho obdarovala:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, to je škoda, ale zase potěšila jinou holčičku.

      Vymazat
  10. Ivuško nádherné holky máš..A moc krásně se o ně staráš... Doufám,že je ti už lépe.. A těším naše na další naše, milé setkávání.Kterého si nesmírně vážím.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko děkuji ti . I já jsem moc ráda, že se tady můžeme spolu setkávat.

      Vymazat
  11. Ahoj Ivuško, panenky jsou moc pěkné, udělala jsi parádní oblečky. To miminko měla moje teta a já ho jako malá obdivovala, mělo takový hnědý sametový kabátek a čepičkou a bílé polodupačky.
    Jé, to už je dávnou.
    Ivi, měj se krásně a doufám, že je Ti lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, já ho jako malá neměla, ale před pár lety jsem ho dostala, tak jsem si splnila dětský sen.

      Vymazat
  12. Ivanko, to je krása! Tu první panenku jsem měla taky. Ani nevím, kde skončila. To je moc hezké, že zachraňuješ staré poklady. Přeju ti ještě další přírůstky do sbírky. A hlavně zdraví do nového roku!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné panenky, takové miminko jsem měla jako malá holka a na tankistické čepičky si dobře pamatuji ☺☺☺

    OdpovědětVymazat