O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

středa 31. října 2018

Hana Podolská, legenda české módy.

V Uměleckoprůmyslovém muzeu probíhá výstava Hana Podolská, legenda české módy.  Výstava vzpomíná na nejoblíbenější salon meziválečné české společnosti.

















Výstava se mi moc líbila, některé modely, zejména večerní toalety jsou nadčasové a byly by ozdobou i dnes. Výstava probíhá do 20.1.2019 -    kdyby jste se chtěli podívat.

Dneska jsem doslova uvila dušičkový  věnec .


Děvčátka, děkuji za milé komentáře, mějte se  hezky. Iva

8 komentářů:

  1. Ivko, výstava by se mi líbila, takovou tématiku mám moc ráda :)
    A věnec je úžasný, nejen dušičkový. I jako podzimní dekorace na dveřích by byl dokonalý ;)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, to je krásná výstava. Věnec máš moc hezký, já věnce prostě neumím. Už jsem se přestala snažit. Komu není dáno... Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, děkuji za reportáž z muzea! Já bych na takovou výstavu si určitě zašla, kdyby to nebylo tak daleko, tak jsem aspoň vděčná za tvůj příspěvek. Přeji ti krásný podzim - na tak krásné věnce je radost pohledět!!Elli

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, výstava je určitě krásná. Vždy Hana Podolská byla modní ikona své doby. Věnec je moc pěkný. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, na výstavu se chystám, zrovna včera jsem o ní mluvili... Děkuji za reportáž a moc chválím ten věneček, je parádní!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, tahle výstava musela stát za to! Díky za fotky, moc ráda jsem se podívala. :-)
    Věnec je krásný.
    Přeji fajn dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten věnec je opravdu moc hezký!Na výstavě by se mi určitě líbilo, ty boty bych nosila hned!!!
    Zdravím a mávám!

    OdpovědětVymazat
  8. Děvčátka, děkuji za milé komentáře. Iva

    OdpovědětVymazat