O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 12. dubna 2019

Jako každé jaro prvosenky se rozesely po celé zahradě. Nevím, jak  k tomu dochází, že se jim takto daří - možná je to tím, že v této části zahrady moc neroste tráva, ale spíše se tu rozmnožil mech.











Zavíječ zimostrázový navštívil  buxus. Je nenápadný a najednou je na záchranu keře pozdě.





Cestou z práce , když jsem čekala na autobus jsem se dívala na tyto krásné mraky . Vypadaly jakoby pomalu sesedaly  dolů. Nedalo mne to a musela jsem si je vyfotit.  


Přeji vám krásný a pohodový víkend.

Iva

16 komentářů:

  1. Ivy, krásné fotky. Kochám se. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, tolik primulek v trávníku jsem nikdy neviděla a těch barviček. Je to nádherná podívaná, jak to děláš? Já když je chci zasadit na víc míst, musím rozdělit trs. U tebe se množí nějak asi samy, co?. No, je to krásné, až na ten buxus.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, sami se množí a vůbec nevím, jak to dělají :-)

      Vymazat
  3. Ivuško, máš nádhernou záplavu primulek. Tolik pohromadě a ještě v trávníku jsem neviděla.
    Zavíječ mi loni zničil dva buxusy, i když jsem ty potvůrky sbírala, stejně nic nepomohlo. Sousedka ta dokonce vyrazila s postřikem, ale stejně marně.
    Ivi, měj se mrásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, zavíječ je pěkný prevít - krásné letité keře a vzaly za své.

      Vymazat
  4. Ivo, krásně Ti to kvete. Tolik primulek na zahradě jsem ještě neviděla. A s buxusem jsem dopadla také špatně. I když jsme kolem něj chodili každý den, nevšimli jsme si housenek. A najednou byl celý okousaný. Přeji klidný víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, máš krásně rozkvetlou zahrádku ... radost pohledět! Přeji pěkné jarní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško nádherně ti kvete zahrada..to je barviček.
    Zavíječ se objevil i u nás ve vesnici,ale k nám zatím ( ťukám do zubů ) nezavítal.👍
    Krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, snad k tobě nezavítá, to bych ti nepřála.

      Vymazat
  7. Ivuško, to je nádhera! Dokonale jarní zahrada! Ten buxus je krásný už méně. Se zavíječem jsem bojovala dva roky zpět, v zahradnictví mi poradili dobrý postřik, keře jsem zachránila, ale vypadaly hrozně... Od té doby jsem jako ostříž!!!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, keře dopadly špatně a už nemám odvahu znovu sázet buxusy.

      Vymazat
  8. Absolutní nádhera! Mám podobnou vzpomínku z dětství na zahradu ve svahu, která patřila jedné staré paní a na jaře byla celá posetá žlutými petrklíči... Je to jaro a slunce a dětství a volno u babičky!
    Krásné dny přeju♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, to je krásná vzpomínka.Jsem ráda, že jsem ti ji svými petrklíči připomněla.

      Vymazat