O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 9. listopadu 2019

V pátek jsem jako každý rok navštívila výstavu uměleckých panenek a mědvědů - 

Doll Prague, na kterou jsem se velmi těšila. Výstava se koná vždy od pátku do neděle a letos byla v Paláci Lucerna. Bylo na co se dívat a obdivovat a byla jsem nadšená šikovností a nápaditostí vystavovatelek.



 Medvídkové byli  úžasní.







Kamarádce jsem ušila - jen tak pro radost.



Přeji vám jen samé pohodové dny a děkuji za vaše milé návštěvy.

IVA

7 komentářů:

  1. Ivy, krásná výstava. Díky za zprostředkování. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, děkuji za zprostředkování výstavy a moc chválím ty prostírky, kouzelné jsou!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivuško! Na takovou výstavu bych taky ráda zašla, ale mám to z ruky..Krása, také miluji panenky i medvídky. Děkuji tak aspoň za fotky!Měj se krásně! zdraví Elli

    OdpovědětVymazat
  4. Takové výstavy mám moc ráda. Prostírky jsou hezké a určitě potěší nebo třeba už potěšily.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, to byla krásná výstava. Prostírání pro kamarádku se mi moc líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčátka děkuji za vaše milé komentáře. Výstava byla opravdu moc hezká. Přeji vám pohodový týden.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, ti plyšáci jsou nádherní, tam by se mi také líbilo. Takový malý návrat do dětství.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat