O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 24. května 2020

Dalším kouskem zahrady, u které  bych řekla, že prokoukla je bylinková zahrádka. Syn mi  udělal radost a vyrobil mne  vyvýšený truhlík a tak jsem část bylinek přestěhovala do něj. Koupila jsem si i led lampičky, které rostliny  v noci malinko nasvěcují a zahrádka vypadá najednou tajuplně.





Mám ráda staré oblečení a výšivky. Mám schované pár kousků, které jsem dostala od  babičky a maminky.  V deštivém odpoledni v sobotu jsem se probírala těmito poklady a  pod ruku se mne dostala košilka asi tak pro tříletou holčičku. Myslím si, že bude po mé mamince. Kapesníčky  s krajkou jsem dostala od kamarádky.




A poslední malé potěšení  - krásné látky na polštáře do obývacího pokoje. Už se těším na jejich šití. Moc ráda nakupuji přes internet v obchodě Patchwork.cz -  mají zde krásné látky. Objednané látky přijdou  pečlivě zabalené v krásném papíru s poděkováním  a je  přiložen vždy malý dáreček, který potěší. 


Děvčátka, mějte se krásně. 
Iva

28 komentářů:

  1. Máš moc hezkou bylinkovou zahrádku a udělala sis radost se vzpomínkami i novými látkami. Také malé radostí jsou teď dvojnásobně důležité pro klid a pohodičku. Měj se Ivuško moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško máš pravdu malé radosti jsou důležité a já je mám ráda.

      Vymazat
  2. Ivy, moc pěkná zahrádka. Já mám taky vyvýšený bylinkový záhon. A moc krásné radosti jsi nám představila. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji, vyvýšený bylinkový záhon je super - všechno pěkně při ruce, ale výhody už znáš.

      Vymazat
  3. Ivu,vyvýšené truhlíky se mi vždy moc líbily.Syn je šikovný,když ti je vytvořil.Máš krásnou bylinkovou zahrádku.Líbí se mi i ty bílé kamínky.Dcera s něma má vysypanou zahrádku.Ty staré kousky s vyšívkami jsou nádherné.Velkou radost jsi mi udělala s uveřejněním internetového obchodu,kde si objednáváš látky.Sice teď háčkuji polštářky do obýváku,ale na svoji sedačku a na manželovu bych chtěla polštářky ušít.Tak se hned s radostí jdu na látky podívat.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, látky mají v internetovém obchodu opravdu krásné, sice dražší, ale vzory jsou neokoukané.

      Vymazat
  4. Zahradu sice nemáme, ale vím, že vyvýšené záhony se teď hodně budují. Tvoje bylinková zahrádka se mi moc líbí.
    Obdivuji krásně vyšitou košilku i kapesníčky. Je v nich příběh i vzpomínky. Mám po mamce schovaný vzorník, když se učila šít. A těším se až nám ukážeš polštářky z nových krásných látek.
    Měj pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko mít vyšívaný vzorník po mamince to musí být krása a ještě propojená s maminkou, která vzorní vyšila. Moc pěkná vzpomínka.

      Vymazat
  5. Ivo, bylinková zahrada je krásná a ty vyvýšené záhony jsou báječné. 🌿👍
    Vyšívaná košilka a kapesníčky jsou parádní. Mám schovanou košilku a čepeček, které měla manželova maminka v roce 1924 při křtu. Je to jemný batist s něžnou výšivkou.
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, máš krásnou památku a skoro už stoletou. Možná košilku vyšívala maminka manželovi maminky. Mám moc ráda takové vzpomínky.

      Vymazat
  6. Zakoutí s truhlíkem vypadá moc pěkně!
    Košilka a kapesníčky je pohlazení po duši. Polštářky budou v obýváku zcela jistě krásným doplňkem.
    Hezký den!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Bylinkový záhon je krásný a určitě i praktický. A košilka i kapesníčky jsou úžasné poklady, tak je nadále opatruj.
    Ivo, přeji Ti pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško, moc krásný bylinkový koutek, truhlík a světýlka, to se mi moc líbí!
    Starý textil je u tebe v dobrých rukou, máš tyhle poklady ráda a vážíš si jich.
    A nové látky - těším se, co z nich vykouzlíš!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko mám opravdu moc ráda tyto vzpomínky. Jinak šiji nové povlaky na polštářky.

      Vymazat
  9. Bylinková zahrádka vypadá tajuplně a kouzelně. Povedlo se ti to náramně, Ivo.
    Textilní potěšení ať už staré či nové udělá radost vždycky, aspoň mně tedy vždycky :-)
    Pěkný týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško je to tak - textilní potěšení mne udělá také vždy radost.

      Vymazat
  10. Ivo!!
    Představuji si tajuplnou krásu se světýlky!!
    Bedno-záhonek, jak já tomu říkám, je moc hezký a syn je hodný-udělal radost!!
    A staré věci po babičce- ach, jak já Ti rozumím..
    Také je vždy občas vyndám a probírám se- i se vzpomínkami...
    Nové látky vypadají moooc hezky- těším se na tvé šití.
    Patchworkcz.cz mám moooc ráda, ale nesmím tam moc často chodit :o)))
    Měj se moc hezky, užívej posledních májových dnů
    a hladím D+D!! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško - na Patchworkcz. opravdu jen opatrně - jinak bych tam musela nechat skoro celou výplatu. Tak jen občas a pro radost.

      Vymazat
  11. Bylinkový záhon je krásný, ať se rostlinkám dobře daří!
    A radost z nových látek chápu, raduji se s tebou. Hrozně ráda objednávám látky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko i já ráda objednávám látky - mám už dost velkou syslírnu tak se musím krotit.

      Vymazat
  12. Ta košilka je překrásná, dýchl na mne čas dávno minulý, je to tajemné.
    Víš, udělat si radost, zažít radost, je v lidských životech to nejdůležitější a naše duše se tím doslova krmí.
    Celé to tvoje dnešní povídání je o srdci a od srdce, tak ať se stále daří.
    Přeji krásné dny plné vláhy, potřebuje zalít příroda i my v ní.

    OdpovědětVymazat
  13. Kdysi jsem ještě u našich prolejzala půdu a staré krabice po jedné paní která umřela. Tam jsem našla nádhernou hedvábnou blůzku se zapínáním vzadu, stojáčkem s krajkou a vepředu s krásným vrapováním. Nosila jí moje dcera v třetí čtvrté třídě na slavnostní příležitosti. Měla pepita sukýnku a k ní jsem jí ze stejné látky ze starších šatů ušila sáčko s klopami z černého sametu. Největší sranda že ale tu blůzku nosila dospělá žena, tak dřív byly lidé drobní. Také mám pár starých výšivek a pak takové ty krajkové háčkované vzorníky. Zatím jsem je do ničeho nezapracovala. Já si budu dělat zvýšený záhon velký, ale pokud by se mi podařilo sehnat pár palet, udělala by si opravdu vysoký. Když ne, taky použiju nějaká prkna která tu mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ať se ti dílo podaří v tvorbě truhlíků. Truhlík je dobrý, nemusím se při pletí ohýbat a nebolí záda. Představuji si tvoji hedvábnou blůzku. Musí být nádherná. Je hezké, že ji nosila i dcerka.

      Vymazat
  14. Krásné bylinkové truhlíky i nakoupené látky. A "staré" výšivky má moc ráda. Taky mám doma pár pokladů po babičce.
    Hezké dny přeji.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji za tvoji návštěvu. Poklady po babičkách jsou vždy krásné a plné vzpomínek.

      Vymazat