O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 30. ledna 2022

Za všechno může Zdenička.

Po mojí mamince jsem si přinesla domů stojací lampu, která nakonec skončila ve sklepě a čekala na nápad, jak jí udělat nový širm. Ten starý byl potažený řekla bych bílým plastickým froté, tak bych přirovnala látku, která na širmu byla, protože jak se jmenovala opravdu nevím. Obdivuji macramé Zdeničky http://www.zdenicka.eu/. Ve svém pubertálním věku jsem jej také dělala, ale byly to vždy malé kousky.Zdenička mne nadchla svým krásným macramé a to byl impuls pro vytvoření nového širmu. Není dokonalý,má mnoho chyb. Byl to první velký projekt a tak se to projevilo, ale mám z díla radost. Dnes jsem vše instalovala, ale zjistila jsem, že na lampě chybí nožní spínač, tudíž nemohu lampu zapnout a tak za tím bude jen jako dekorace, než seženu spínač. Tímto Zdeničce děkuji za její velkou inspiraci. Moc vás všechny zdravím. Iva

16 komentářů:

  1. Bravo, zase jedna Tvoje dovednost. Moc se povedla a až se rozsvítí, to bude efekt!☀️

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, vytvořila ji opět krásný kousek. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, to je nádhera. Koukám, že jsi dozdobila i stoličku. Jsi moc šikovná.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, to je tedy moc krásně udělané. Jsi šikovná a máš můj obdiv. Vypínač určitě někde seženeš a lampa bude funkční. Jsi šikovná. Přeji Ti krásné dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, je úžasná! Moc se ti povedla! Je to zjevně jako s jízdou na kole - drhání se nezapomíná!
    Skvělá práce!
    Přeji hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, jsi moc šikovná a já si myslím, že se potah na lampu i sedátko vážně povedl. Drhání jsem nikdy nezkoušela a protože to vyžaduje zřejmě i notnou dávku trpělivosti, tak to raději ani zkoušet nebudu. Měj se hezky, pá 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo,to je nádhera.Zdena je šikovná,ale ty také.Macrame mně také nadchlo,kdysi jsem to zvládala lépe.Teď jsem se o pár věcí pokoušela,ale moc mi to nešlo.
    Máš krásnou lampu v novém kabátku.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, zdravím. Potah na lampičku je moc hezký, sluší jí to. V mládí jsem drhala taky hodně, všechno možné. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrá práce! Já mám doma také drhané stínidlo, ale od svého vzniku jen zatím leží ve skříni. Zatím se nenašlo uplatnění....

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, Zdenička Tě hezky inspirovala, stínidlo se moc povedlo.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Ivo, moc pěkné a nezvyklé.
    Pěkné únorové dny přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Ivy, to je nádhera. Také by se mi to líbilo, ale tohle neumím. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Ivuško jsem šťastná,že jsem za tuto krásu mohla právě já.:-) ... je totiž nádherná.
    Opravdu se to nezapomíná,jen teď je tak nějak více možností a nápadů na tvoření. Krásnou neděli ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  14. Děvčátka, stoličku jsem koupila v Pepcu - není to moje práce, ale moc se mne k té lampě hodila. Děkuji vám za pochvalu a Zdeničce ještě jednou za inspiraci ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Ivanko, krásná rekonstrukce, moc se ti povedla. Ať se brzy rozsvítí.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  16. Povedlo se!!!! Lampa originálně oblečená !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat