O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 3. dubna 2022

 Jaro už je tady . Trošku přituhlo, ale sluníčko dneska svítilo a kytičky na zahradě pomalu rozkvétají a  snaží se už  dělat parádu. Doma jsem si udělala malou velikonoční výzdobu a upekla i velikonoční bulky plněné nivou, tvarohem a medvědím česnekem. 







Při dnešní procházce  jsem šla okolo záplavy květů  sakur. 


Přeji vám děvčátka pohodové a klidné dny. 
Iva

10 komentářů:

  1. Ivy, ty bulky vypadají luxusně. Budu si muset udělat už snídani. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo.máš zahrádku krásně rozkvetlou.Já chci jít dnes fotit sakury do města.U nás je docela hezky,ale dost chladno.
    Bulky bych si dala,dělám asi podobné.Dají se naplnit vším možným.Výzdobu jsem už také doma udělala,radosti si musíme dělat pořád.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, tvá zahrádka už je v plném květu! Nádhera!
    A ty bulku... ach!
    Posílám pozdravy a přeji hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi na zahradě klube Medvědí česnek, bulky vypadají chutně. Určitě recept na vyzkoušení!!! Těším se, až mi rozkvetou Skaury u mě na zahradě❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Tady u nás ještě záplava kvítků tedy není. Ale snad se taky dočkáýme. Hmm ty bulky musí být dobré !!!
    Taky už pomalu, ale jistě dělám jarní výzdobu i když je umírněnější nežli ta vánoční.
    Klidné jarní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, jsem překvapená, kolik už toho kvete. My tady máme chladněji a květů poskrovnu.
    Měj pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, pěkně Ti kvetou poslové jara. A bulky bych hned ochutnala, mňam. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ivo, ty bulky vypadají moc mňamózně ! Ty by u nás měly velký úspěch. A kytičky Ti krásně kvetou, je to hezké a potěší se oko i duše. Hezké Velikonoce přeju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, rozkvetlé sakury jsou nádherné. I u nás v Praze jich je docela hodně a je to fakt paráda. Bulky bych si dala hned, vypadají skvěle, mňam. Také přeji hezké Velikonoce, měj se krásně 🌞

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčátka děkuji vám za milá zastavení u mne :-)

    OdpovědětVymazat