O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 8. května 2022



 Musím napsat, že mne to psaní moc nejde. Jsem  všemi událostmi, které se kolem nás valí nějak ochromena, ale snažím se nepodléhat a dělat si malé radosti jako je - zahrádka.



 




Dneska jsem po několika letech navštívila Berounské keramické trhy a bylo se  na co  dívat a obdivovat.





A nechala jsem se unést dekorativními makovicemi. Hned jsem je po příjezdu domu musela usadit na své místo a mám z nich velkou radost. Kromě toho jsem si v místním uzenářství koupila sádlo na škvaření a bylo pěkně vysoké, to se u nás v Praze nevidí  tak ač to nemá z trhy nic společného už se těším na škvarky. 



Navštívila jsem také vesničku odkud pocházel můj tatínek. Této  turistické oblasti se říká Toulava - je to krásný kraj Sedlčanska. 



Přeji vám blogerečky krásné jarní pohodové dny. 



10 komentářů:

  1. Ivuško, rozumím ti. Stále se snažím soustředit na radostné maličkosti...
    Tvá zahrada rozhodně není maličkost, ale velká krása! A ty trhy taky určitě potěšily, udělala sis hezký den.
    A to sádlo - troškou dobrých škvarků nepohrdnu :o)
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, já to naprosto chápu. Je to těžké obdbí, které různí lidé vnímají různě. Víc empatie by bylo třeba.
    Berounské trhy bych taky jednou ráda viděla. My jezdíme do Kunštátu a tady je zase jiná keramika. Makovice máš parádní, taky mám podobnou :-)
    Měj klidný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo to jsou moc krásné fotografie a ty tulipány přímo výstavní. Nádherná barvička. Makovice jsou také krásné. Přeji Ti příjemné a klidné dny. Užívej si jara a sluníčka. To dobíjí "baterky". Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Zahrádka dodá energii vždy a vůbec,když ti tak krásně rozkvetla.A navštívit nějaké trhy je také fajn,občas si tam koupím i nějakou drobnost.
    Ivo,krásně jsi vše nafotila.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně Ti to kvete. Keramické trhy mám taky moc ráda.
    Makovice Ti doslova závidím :-)
    Musíme si prostě dělat radosti.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivy, moc krásná zahrada a barva těch tulipánů je úžasná, tu jsem ještě neviděla. Ty trhy jsou krásné a člověk si má dělat pořád radosti i této divné a nejisté době. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, máš krásnou zahradu pro radost. I obrázky keramiky jsou pěkné. Ať Ti makovice nesou radost. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, trhy bych navštívila moc ráda, ale vždycky zapomenu zjistit, kdy se konají. Pak se to dozvím, až je po nich, ale určitě by se mi tam líbilo. Tak třeba někdy příště. Také se těším z naší zahrady a hodně čtu, na televizi už se skoro nedívám. Měj se hezky a budeme doufat, že snad brzy bude lépe, pá 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evičko, trhy se budou konat ještě 11. - 12.6.22. Letos jsou jarní trhy rozděleny na dva víkendy.

      Vymazat
  9. Děvčátka děkuji vám za vaše zastavení. Makovice se mne také moc líbí. Mějte se moc hezky.

    OdpovědětVymazat