O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 26. února 2023

Domečkování.

 Od léta jsem si syslila pár odřezků dřeva s vidinou, že z nich udělám domečky.  Včerejší změna počasí mne přivedla k vytvoření prvních domečků. Po letech jsem vytáhla  barvy a paletu.  Domečkům jsem včera dala základní barvu a dnes začala malovat. Mám z nich radost.  Obdivovala jsem různé kutilky, které už tyto domečky tvořily. 




Boltík dostal nový pelíšek.  Myslím, že se mu  líbí, pěkně se v něm vyhřívá.





Blogerečky, přeji vám pěkné nedělní odpoledne a pohodový  nadcházející týden.

                     Ivana

12 komentářů:

  1. Ivo, domečky jsou moc hezké a psí pelíšek se moc povedl.👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, domečky se ti povedly. Se pejskovi nedivím, že se mu v pelíšku líbí. Moc se ti povedl. Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivo, taky jsem různě domečkovala, mám je ráda. Tobě se povedly a pozdravuju Boltíka ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, domečky jsou kouzelné, moc se ti povedly, nedivím se, že z nich máš radost.
    Boltíkovi u vás naprosto nic nechybí - spokojenost a pohodička.
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Domečky se Ti tedy moc povedly. Já jsem taky kdysi nějaké spáchala, ale už by potřebovaly zrenovovat. Zub času zahlodal :-). Naladila jsi mne.
    Hafan si krásně lebedí, ten se má!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Domečky se ti povedly na výbornou. A jak vidět pelíšek sen líbí....

    OdpovědětVymazat
  7. Ivy, ty domečky jsou moc krásné. Krásný je i Boltík v novém pelíšku, hladím na dálku. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Děvčátka, moc vám děkuji za vaši pochvalu - moc si ji vážím. Boltík také děkuje za pozdravy i pohlazení ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Hned bych k vám šla bydlet coby pejsek. Domečkování ti jde! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Ivuško, domečky jsou parádní . Jsi šikulka. Moc se mi líbí Boltíkův pelíšek .
    Měj se krásně , přeji tobě i rodince pěkné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat