O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 15. května 2023

Od všeho trochu.

Čas letí, tak jsem zase tady s malým příspěvkem ode mne.  Nečekané návštěvě jsem narychlo upekla vrtule z listového těsta se  slaninou a teplý zeleninový salát.




Zahrádku si každým dnem užívám a těším se z toho, jak se mění, barvy a květy se střídají. 










Naše  Dášenka zalehla a  vypadá to, že už toho má dost. 




V dubnu jsem jsem navštívila Bečov nad Teplou, kam se moc ráda vracím a tak malé nakouknutí. 












Milé blogerečky děkuji vám za vaše zastavení na mých stránkách a přeji vám krásné a pohodové květnové dny. 



12 komentářů:

  1. Ivuško, moc ráda jsem se k tobě podívala! Dobroty, krásná zahrádka, fotka s Dášenkou mě fakt pobavila.
    Výlet nádherný, Bečov je krásné místo.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, krásná všehochuť. 👍👍👍 Od každého kousek. Zaujaly mně vrtule 😀 a Bečov patří k mým oblíbeným místům, kam se ráda vracím.
    Měj hezké květnové dny. 🍀🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, samé příjemné záležitosti. Hafík je borec! Bečov bych taky ráda viděla, ale je to od nás kus cesty a tak jsme se ráda prošla s tebou.
    Pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivi, vrtule se salátem bych si dala taky. Ikonické kalíšky na becherovku jsme si koupili na výletě v Karlových Varech, likér taky:o). Bečov jsem ještě nikdy nenavštívila. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem se na ,,od všeho něco" podívala. Fotečka s Dášenkou nemá chybu! .:-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,nádherné fotografie.Od všeho trochu.Slané vrtule dělávám a jak je vidím mám na ně chuť.Máš krásnou zahrádku a milou společnici.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Ivy, moc hezké fotky. Ráda jsem nakoukla a máš hezkou parťačku. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Děvčátka děkuji vám za milé komentáře. Dášence je již 18 let a tak většinu času prospí a už je z ní stará psí babička se svými neduhy, ale s láskou ji opatrujeme.

    OdpovědětVymazat
  9. Krása. dobrůtky, výlety, zahrádka. Vše tak jak to má být. Hezké letní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky si užíváš zahrádku, výlety, posezení s přáteli i psí parťáčku. Užívej dál, ráda se tu k tobě zase podívám a pokochám se obrázky míst, které jsou od nás daleko.
    Měj se krásně!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. Bečov je moc pěkné místo na výlet. Ráda jsem tam díky tobě zase nahlédla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Zahrádka je super. Taky máme. A hlavně mě baví to, že pak ze své malé peněženky nemusím tahat peníze a nakupovat třeba okurky, papriky, nebo rajčata. Třeba teď v zimě vidím, kolik to zhruba stojí. Samozřejmě že v létě to pak stojí trochu méně, ale vždycky je lepší neplatit nic. :)

    OdpovědětVymazat