O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

čtvrtek 14. června 2012

A kytičky kvetou








Zahlédnuto přes plot - to jsou nádherné květy klematisů které jsem o víkendu zahlédla na procházce a musím řici, že to je můj sen  - mít takovou nádheru. Klematisy pěstuji, ale občas, jako letos mi přes zimu vymrznou a tak sázím opět nové a jsem ráda, že se potěším několika kvítky,které vykvetou.





Blíží se víkend a má být přímo tropický a tak se holky nespalte a kdyby jsme se neviděly, přeji vám  sluníčkový, pohodový víkend a nezapomeňte tvořit. Těším se na to, čím mne překvapíte.
           IVA
 
















6 komentářů:

  1. Ivo, krasne kyticky a ten klematis, ten tedy je. Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful flower photos - the clamatis is beautiful!
    Have a good weekend!

    OdpovědětVymazat
  3. Kvetou ti nádherně. Klematis je nádhernej. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo,
    krásné Ti to kvete!!
    A ten klematis!!!
    Já to s ním mám stejně...:o(
    Krásný víkend ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi, krásné fotečky ... květinky nezklamou a jsou potěchou! Klematis je výstavní, já také nedocílím záplavy květů... a mimochodem Tvé plstěné věnečky náramně připomínají klematisové květy, jsou úžasné!!!
    Krásné léto! Maru

    OdpovědětVymazat