O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 22. dubna 2017

Ve středu jsem si vyzvedla od Janičky http://klubicka-pro-radost.blog.cz/ balíček, který byl nečekaný a  o to větší radost  jsem z něj měla. Milé přáníčko , dárečky a krásná háčkovaná  hvězdička.  Janičce tímto ještě jednou moc děkuji.



V práci musíme vybírat dovolenou i v takových to dnech, kdy počasí zrovna není ideální na dovolenou.Volné dny jsem věnovala zahrádce, pokud nepršelo a na chvíli vysvitlo sluníčko,  .
a pustila jsem se i do šití. Polštáře v obývacím pokoji potřebovaly nové potahy .Trochu jsem se poprala s patchworkem,  ale chtěla jsem zkusit něco nového.







Dnes od rána prší, a to je nejlepší den k odpočinku, něco dobrého uvařit, upéci a pustit si pěkný 
romantický film.  
Iva

11 komentářů:

  1. Ivo,
    moc tě zdravím v upršené sobotě- jsem uvězněna doma :o))))
    Moc hezký balíček jsi dostala- to udělá radost ♥
    tvůj patchwork obdivuji!!!! Moc hezky jsi šila!!!
    tak- a přesně jak píšeš- něco dobrého do žaludku a něco hezkého pro duši- takže film a budu háčkovat...
    měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, krásné polštářky. Hezký víkend pokud možno :-), to počasí teda nic moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, moc pěkný. Polštářky, sedáky a hlavně prostíráníčko je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi a tom tento svět tady je, o radosti. Krásné překvápko jsi dostala. Tvé modraskové polštářky jsou nádherné. Moc tě obdivuji šikulko. Krásnou neděli ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, podařená práce. Patchwork je moc pěkný. A radost z dárečku byla určitě veliká. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, jsem úplně nadšená, ty polštáře jsou nádherné!
    Modrá je pro mě léto, úplně jsem se zasnila!
    Přeji krásné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivuško, nemáš mi zač děkovat.
    Moc se mi líbí Tvé šitíčko, nádherné, pěkná kombinace barev.
    Taky ti zajíčkové jsou supr.
    Ivuško, měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Šití se zadařilo!!! Ale počasí zrovna ne:-(
    Hezké dovolenkování:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Iva du bist einfach Super ,eine tolle Arbeit und das Blau gefällt mir sehr.
    Liebe Grüße Karin zdravim öd sirdicka

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, po delší době zdravím. Polštáře jsou nádherné, klobouk dolů. Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ivo, po delší době zdravím. Polštáře jsou nádherné, klobouk dolů. Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat