O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 8. května 2017

Duhové klubko.

Na začátku bylo duhové klubko, které jsem objevila v galanterii. Bylo poslední a moje představa byla pleteného šátku.


Hledala jsem v časopisech návody , ale žádný mi nepadnul do oka a tak jsem si vybrala vzorek a začala plést od oka. Jak tak jsem pletla, tak jsem si řekla, že místo šátku upletu vestu, která bude hýřit barvami. Postupem času se mi barvy docela zdály divoké, ale  proč nemít v šatníku něco veselého.












Dílo dokonáno, na chladnější letní večery vesta přijde vhod. Nevím, nevím, sluníčko se zase schovalo a prší a prší.
Přeji vám pěkné sváteční odpoledne.Já se kurýruji v týdnu mne vytáhly poslední  želízka z nohy a teď už budu moci skákat přes kaluže.
 Iva

15 komentářů:

  1. Ahoj Ivo, vesta krásně barevná, taková veselá. No a s tím skákáním přes kaluže? ať je to co nejdřív a hlavně bezpečně!! Měj se krásně Margita

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, vesta je moc pěkná. Hezké veselé barvy Ti budou slušet. Přeju, aby se Ti nožka dobře hojila. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, vidím ve vestě, bouřku, slunce a krásný jasný den....kurýrování ať se podaří.
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Vesta vypadá moc hezky - optimisticky,vesele.
    Hezké dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško vesta je přímo kouzelná.. Přesně na toto klubíčko jsem koukala v galanterii.. Kombinace barev je parádní a určitě vestu užiješ..
    Přeji ti brzké uzdravení a neboj už bude dobře. Vydržíme zmrzlíky a bude zase krásně.. Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, vesta je moc hezká a barvy k sobě hezky ladí. Brzké uzdravení a teplejší dny přeju.

    OdpovědětVymazat
  7. Wau Ivo Super Vesta Narva je nan leto a na den a Frühling ideal.
    Vlna je hezky musim Tal hledat unas.
    Zdravim gebe Karin

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ivuško, vesta je parádní, hezky barevná a v tomhle počasí si jí ještě užiješ.
    Přeji brzké uzdravení a s tím skákáním opatrně.
    Měj se krásně . Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuško, já se s barvami také držím při zdi, ale tvoje vesta se i moc líbí! Opravdu se povedla!
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Vestička je taková duhová a má krásný vzor.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty barvičky vůbec nejsou divoké, mě se líbí. :-) Přeji ať přes ty kaluže můžeš skákat co nejdřív, ale hlavně bez úrazu!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Děvčátka, děkuji vám za vaše milá slova.Potěšily jste mne. Přeji vám hezké májové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Vesta je parádní a myslím, že neškodí mít nějaký barevný kousek v šatníku. Barevným klubíčkům jsem také neodolala a teď háčkuji šátek. Ještě nevím, jestli si ho nechám nebo ho někomu daruji. Uvidím jak se povede.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu - duhová víla! Mám ráda barvy, moc hezké!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  15. Zaslechla jsem snad něco o duze?! :o)
    Moc se ti to povedlo. Šikulka.
    Krásný víkend
    K.

    OdpovědětVymazat