O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 22. září 2017

Byla jsem požádána, abych udělala kytičku pro nevěstu - ne přímo svatební, ale jako dar. Je to zvyk, který se dodržuje na Severní Moravě. Koupila jsem slunečnici a bílé chryzantémy a dozdobila tím, co zahrádka v tuto letošní dobu nabídla.






V týdnu jsem se dostala i za kulturou. Balbínova poetická hospůdka a Štěpán Kojan ze skupiny Keks.Krásná atmosféra a pěkné písničky, provázely celý večer.



Krásný a pohodový víkend všem milým návštěvám.
IVA

6 komentářů:

  1. Ivy, to je nádherná kytice. To já moc neumím. Moc povedená. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivuš, kytička je nádherná a určitě potěšila.
    Teda takovou kulturu bych si taky brala.
    Písničky od skupiny Keks se mi moc líbí.
    Ivuško, měj se krásně, přeji pěkný večer a prima neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, kytice je nádherná! Určitě se moc líbila :)
    Pěkné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, kytička se moc povedla, je nádherně bohatá.
    Přeji fajn pondělí. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, pěkně jsi tu kytici uvázala. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná kytice, Ivuško!
    A v Poetické kavárně jsem ještě nikdy nebyla, tak doufám, že se to jednou podaří...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat