O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 5. listopadu 2017

Moc jsem se těšila, že nové zaměstnání budu mít v centru Prahy a tak toho také využívám a po práci jdu na špacír. Štítkovská věž a Tančící dům.



Pasáž v Paláci Lucerna. Kolikrát jsem tudy šla a hlavu nezvedla.



Zahrádka v očekávání blížící se zimy.


 Poslední květ růžičky a náš Deny.


Tak to jsou asi opravdu poslední květy na zahrádce. Ráno už u nás bylo kolem 2st., v poledne sluníčko hřálo, ale listopad je tady a vánoce se pomalinku blíží a já se začínám těšit. Mějte se moc hezky. Iva

9 komentářů:

  1. Ivo, nádherná cesta z práce, to by se mi také líbilo. Hezké fotky jak z Prahy, tak ze zahrádky. Přeji Ti v nové práci hodně úspěchů a ať se daří.
    Příjemný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivko, tak taková procházka z práce musí být úžasná, tahle podívaná se neomrzí. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo,
    tak ta nová práce je s nádherným bonusem!!! není nad to, se po práci projít. Já mám sice malinké staré město, ale mám to ráda...Poslední květy ještě drží- paní zima ještě vládu neúřebrala.. POhlaď Denyho ♥ a hezký nový týden
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, taky jsem milovala cestu do práce přes Vltavu a kochala jsem se každý den. A Deny je roztomilý. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, tak tomu říkám cesta do práce - nádhera! Ráda věřím, že si jí užíváš!
    Posílám pozdravy a Denymu pohlazení! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krása,krása,Ivanko! Už bych zase jela do Prahy!Ať se ti v práci daří!Elli

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško, máš krásnou cestu do práce, ať se Ti v ní daří. Už se těším, až vnoučata povyrostou. Budeme se také toulat kolem Vltavy, až přijedu na návštěvu. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško, nádherná cesta z práce . V nové práci Ti přeji jen to nej a ať jsi spokojená.
    Zahrádky teď hýří všemi barvami, radost se podívat.
    Deny je fešák.
    Ivuš, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré ráno Ivy, prosím napiš mi do komentáře na blogu svoji emailovou adresu. Vyhrála si kosmetickou taštičku. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat