O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 25. listopadu 2017

Pomalu už začínám šít drobné dárečky na Vánoce. První dárek - polštář s andělem.



 Druhý polštářek jsem už šila dříve.  Ráda při svém šití používám aplikace .


Nezahálím, nedávno jsem navšítivila dvě krásné výstavy - Kreativ v Dubči, kde moře inspirace, pro různé druhy tvoření. Mne se moc líbily tyto patchworkové deky. Jezevčíková je kouzelná - miluji jezevčíky a ta s lesnímí zvířátky - ani si nedovedu představit, kolik práce za tím stojí.


Včera jsem byla na výstavě Prague Dolls - výstava uměleckých panenek a medvídků. Koupila jsem si tam pro svoji panenku botičky .Já vím, není mi 10 let, ale panenky mám i přes můj věk stále ráda.




A malé nakouknutí na výstavu panenek  -.pokračování bude příště.




Blogerečky přeji vám pohodový víkend a děkuji vám za vaše milá nakouknutí ke mne.  IVA

9 komentářů:

  1. Teda ty patchworkové deky z výstavy jsou báječné, žasnu nad tím, co dokážou některé šikulky ušít, muselo to dát tolik práce! Ta jezevčíková deka je vtipná, ale moc roztomilá. :-)
    I tvé šité výrobky budou mít Ivko pod stromečkem určitě úspěch, protože takové ručně dělané dárky od srdce potěší nejvíce. :-)
    Pěkné botičky jsi své panence koupila!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, tvé polštářky s aplikacemi jsou nádherné...je to krásný dárek a ty botičky pro panenku...áááách
    měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, polštářky jsou nádherné, to budou moc hezké dárky. A botičky na panenku jsou parádní, hezky jsi vybrala.
    Přeji příjemný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, ušila jsi krásné polštářky s aplikací. Nezapřou tvůj osobitý styl. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, koukám jak si pilná :o).
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, děkuji za malou reportáž (botičky jsou fakt elegantní) a moc chválím tvé šití! To je nádhera!
    Užij si neděli, pa Helena

    PS: výhra je na cestě!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivuško, polštářky jsou nádherné, pěkný dáreček, který potěší.
    Patchworkové deky jsou parádní, kdo tohle umí má můj velký obdiv.
    Botičky pro panenku jsou moc pěkné. Já mám taky ráda panenky a už si zase můžu hrát s Eliškou.
    Ivi, měj se krásně a těším se na pokračování. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ivy, krásné polštářky. A ty botičky jsou kouzelné. Měj hezký týden.

    OdpovědětVymazat
  9. Iva, si veľmi šikovná, krásne veci vychádzajú spod tvojich rúk. Aj ja sa hrám s vnúčatkami, ako dieťa som nemala žiadne hračky, tak mi to chýba.
    Emily

    OdpovědětVymazat