O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 11. února 2018

Dneska jsem se rozhodla upéci bochánky, které pekla moje babička na Moravě. Vždy, když jsme k ní přijeli na nás bochánky čekaly a my je jedli k masu, namazané máslem nebo jen tak. Babiččiny bochánky měly měkký povrch.  A já když je upeču mám povrch, řekla bych houskový, tvrdší. Nevím, jak to ta moje babička dělala, už se ji nezeptám.



Při menší probírce mých pokladů, jsem vyndala i šaty po mojí mamince. Jsou tak na tříleté děvčátko. Šaty jsem vyprala, vyžehlila, místama je látka už opravdu vetchá, ale i tak  dělají mi parádu v pokoji. Jsou vzpomínkou na dětství mé maminky.


I na procházku došlo -  Vltava ze Smetanovy vyhlídky a u jedné z chat jsem vyfotila krásně poskládaná polínka.



Hezký večer všem milým návštěvám a pohodový pracovní týden, který je před námi.
            IVA

20 komentářů:

  1. Ivanko, ty šaty jsou nádherné. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, máš krásnou památku na maminčino dětství. M.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásná vzpomínka. Já mám bohužel jenom fotky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, fotky zachycují určitý moment, situaci a to je na nich hezké.

      Vymazat
  4. Ivuško, to je krásný příspěvek! Bochánky vypadají skvěle, šatičky jsou překrásnou památkou a výhled na Vltavu je opravdu kouzelný!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. jojo vzpomínky, to je silné téma, čím je člověk starší, jsou silnější a silnější, krásné dny přeji Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margitko máš pravdu - minulost se čím dál tím více připomíná.

      Vymazat
  6. Ivo, šaty jsou krásnou vzpomínkou, nádhernou dekorací.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, to je krásná vzpomínka...je dobře, že je máš- ty šatičky... a bochánky vypadají tak hezky jedle....mám taky spoustu receptů a jídel po mojí babičce a také si tak někdy říkám, jak to babička dělala???
    procházkové vyhlídky jsi hezky nafotila....a pracovní týden už beží- měj se hezky (a pohlazení Tvým D+D♥♥) Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško nádherné vzpomínky máš..Ale bochánky vypadají úžasně..I já vzpomínám ráda na svoji bábinku.
    Krásné dny ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  9. Babiččino bochánkové tajemství zůstane ukryto...Mouka tenkrát byla jiná, neupravovaná a jinak se i peklo. Ale já myslím, že i přesto, že nejsou navlas stejné jako ty babiččiny, si na bocháncích pochutnáte:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  10. Šaty jsou opravdu nádherné a jako dekorace je to bezvadný nápad ☺

    OdpovědětVymazat