O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 18. února 2018

Už je hotová.

Ze starých džín jsem si ušila tašku do práce. Je to taková polo-nákupka. I chleba a menší nákup se do ní vejde.  Původně měla být menší, ale když jsem dala dohromady hexagony, musela  bych je  ubrat, aby byla menší a  to jsem nechtěla - nebyly by vidět kytičky. A tak je taška větší, ale myslím, že ji i tak užiji.



Přeji vám pohodový nadcházející týden a hezky večer. 
IVA

16 komentářů:

  1. Ivo, je nádherná a velká mi nepřipadá. Ale je fakt, že nemám s čím poměřit. Každopádně na nákupy bude super, jsi šikovná.
    Hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji - už jsem ji vyzkoušela a je akorát.

      Vymazat
  2. Ivy, moc krásná taška. Originální. Měj krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Originál se cení, pěkná je moc.
    Hezký den měj. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Ivuš, ta je suprová. Jak píše Dáša, velká mi nepřipadá, taková akorát. Jsi šikulka!!!
    Bezva nápad na využití starých džín.
    Ivi, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško taška je nádherná.Moc se ti povedla šikulko.
    Krásné dny ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, moc se ti povedla! Nádhera! Krom divadelních mám všechny, do kterých se vejde malý nákup :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, to je velmi zdařila taškařice a velmi moderní. Já jsem milovnice velkých tašek, nějakým kouzlem se vždy zaplní a tahle vypadá, že toho opravdu utáhne :-) Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji - prvotina z džín a unese toho opravdu hodně.

      Vymazat
  8. Ivanka ty mas talent na sitisuper co pracujes mnj moc libi
    Zdravim teb Karin

    OdpovědětVymazat
  9. Karinko děkuji - každý má talent na něco - ty pleteš krásné svetry. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat