O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 30. prosince 2018

Vánoční střípky.


Denny na číhané.










Vánoce jsou za námi a před námi zítřejší Silvestr a s ním i Nový rok s očekáváním, co nového nám přinese. Zatím nevíme, ale já vám děvčátka přeji v novém roce hodně zdraví, štěstí a splnění všech vašich přání a snů. Jsem moc ráda, že jsme se tu mohly vzájemně setkávat a já mohla číst vaše milé komentáře.  Mějte se moc hezky a do Nového roku, vykročte tou správnou nohou..
                                                                                                       Iva

18 komentářů:

  1. Ivo!!
    Krásné Vánoce u Tebe!! Ta první fotka je kouzelná!!! ♥ Trochu se nám to krátí a zítra máme konec letošního roku...Chci Ti popřát jen to nejlepší do roku nového a ať se tady můžeme spolu setkávat dál- tak hezky ve zdraví!!! Ivo, měj se moc hezky , užij si to a pohlaď všechny chlupáčky!!!!!♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji moc za přání, chlupáčky jsem pohladila. Těším se na další naše setkávání.

      Vymazat
  2. Ivuško, moc pěkné fotečky, ta první s Dennym je suprová!!!
    Děkuji za krásné přáníčko. Přeji Ti jen to nejlepší v novém roce, aby přinesl jen to dobré a hlavně, aby jsme se tu opět setkávaly.
    Měj se krásně a užij si poslední chvíle starého roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko i tobě přeji krásný nový rok a jsem moc ráda, že se tady zase uvidíme.

      Vymazat
  3. Ivuško, přeji ti šťastné vykročení do nového roku!
    Tvé fotky jsou kouzelné a Denny je nejlepší ❤
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, krásné a pohodové vánoční fotky na mě z tvého blogu dýchly. :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, podle fotek je vidět, že u vás si pohodu a klid Vánoc užili jak lidé, tak pejsci :o)
    Přeji krásný poslední letošní den! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pejskové jsou jak v bavlnce. Děkuji ti za návštěvu.

      Vymazat
  6. Ivo, hezké fotky. Do nového roku Ti přeji jen to nejlepší. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško krásně a pohodově je u vás...A i já ti ze srdíčka přeji šťastný a pohodový nový rok.
    At se ti všechny sny splni.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  8. Ivi přeju ti oči upřené ke hvězdám a nohy pevně na zemi!
    Krásné dny měj!

    OdpovědětVymazat