O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 20. ledna 2019

Jak na nový rok, tak po celý rok a já jsem si ušila novou kosmetickou taštičku. U staré se rozbil zip a ne mne čekaly dva mini panely , které už mám ve své syslírně delší dobu.






Ježíšek mne velmi potěšil kuchařkami od paní Evy Francové - mnohé  z vás ji znají  z jejího blogu - Kuchařka ze Svatojánu. Delší dobu jsem přemýšlela o občasné změně jídelníčku. Odlehčeného a ze surovin, které jsou tradiční naší české kuchyni. Vybírala a přebírala v knihkupectví několik titulů, ale tato kuchařka mi svými recepty a mimo jiné i povídáním paní Evy byla blízká. A tak už jsem několik receptů uvařila a  musím napsat, že jsem nadšená a hlavně chutná, nejen mne, ale i ostatním členům rodiny.




Přeji vám hezký večer a pohodový pracovní týden, který je před námi.
 Iva



21 komentářů:

  1. Ivo, taštičky jsou povedené a mají krásné obrázky. A odlehčit jídelníček bych také potřebovala, nejdřív juknu na onen blog. :o)
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Iví, taštička se ti moc povedla!
    Krásný nadcházející týden
    K.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, nádherné taštičky. Měj hezké pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za pochvalu.I tobě přeji hezký víkend.

      Vymazat
  4. Ivy, taštičky jsou krásné, moc se ti povedly! Kuchařku ze Svatojánu jdu zkouknout na blogu, díky za tip :)
    Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, kosmetická taštička je nádherná!!! Dostala jsi prima kuchařky .Taky jsem o kuchařce ze Svatojánu přemýšlela a asi si ji koupím.
    Ivi, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, kosmetická taštička je skvělá. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško, taštička je doslova kouzelná!
    Kuchařka je plná dobrých jídel, to si doma pochutnáte!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Iva, krásna práca, ako všetky Tvoje dielka. Kuchárskych kníh mám veľa, ale u nás prevláda tradičná kuchyňa.
    Prajem krásny deň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko i já mám ráda tradiční kuchyni, ale potřebovala jsem změnu.

      Vymazat
  9. Taštička je hezká-roztomilá. Není na škodu do domácího jídelníčku vnést něco nového :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Ivuško nádherná taštička.. tyto panely jsou tak úžasné.
    Kuchařku také vlastním a máme ji doma moc oblíbenou.
    Krásný víkend ti přeji. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, i u mne se stala oblíbená. Hezký víkend.

      Vymazat
  11. Ivčo, krásná taštička, to jsi vykročila do nového roku tou správnou nohou:-).
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat