O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 3. února 2019

Dneska ráno mne probudilo hřmění  - jako v létě při pěkné bouřce. Když jsem se podívala z okna - naskytnul se mi krásný pohled - padal sníh a všechno bylo zasypané a schované pod bílou čepicí. Zahřmělo ještě několikrát a zimní bouřku jsem asi zažila poprvé - nebo si už nepamatuji.
A tak jsem fotila, abych měla památku - sněhu už je v Praze opravdu  málo.






Přeji vám krásný a pohodový týden.
IVA

29 komentářů:

  1. Včera jsme šli okolo a nic. Dnes ráno dcera píše: tady bouřka. U nás jen padalo a padá. Je to nádhera, viď Ivo.
    Měj prima neděli. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, už je jaro - sluníčko svítí a po sněhu ani památky.

      Vymazat
  2. Ivi, to je krásy tam u vás :-) Měj se nádherně, užij si to! :-) IVana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji. U vás je určitě sněhu ještě dost.

      Vymazat
  3. Ahoj Ivuško, máte hezkou sněhovou nadílku.
    U nás už po sněhu není ani památky a pro změnu nám občas zaprší.
    Ivi, měj se krásně a přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, krásná zimní pohádka. U nás sice nasněžilo, ale takto romanticky ne a už to vše taje a je to jen břečka. Děs.
    Tak užívej zimních radovánek. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši po sněhu už není ani památky, ale jaro se hlásí ke slovu.

      Vymazat
  5. Ivo, krásná sněhová nadílka. U nás jen prší a prší. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško u nás už svítí sluníčko. Měj se pěkně.

      Vymazat
  6. Ale vypadá to nádherně, čistě, viď? Tak snad to alespoň pár dní vydrží :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. U nás tak bylo v pondělí. Poprvé jsme přijeli do práce pozdě. Dnes prší, včera bylo jaro a vylezly sněženky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško, nádhera! Byla jsem odpoledne v Praze, viděla jsem tu peřinku, u nás sněží teprve poslední dvě hodiny...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, tá zima vie naozaj prekrásne čarovať. My sme mali viac, ako 60 cm snehu a napáchal dosť veľa škody.
    Iva, užívaj si tú nádheru.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. Ivy, včera přišla zima snad všude, i k nám. Konečně něco ke kochání. Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  11. Ivuško to je nádhera .. moc děkuji za úžasné fotky. U nás jen pocukrováno. Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  12. Ivuško děkuji za návštěvu u mne vždy mne potěšíš ,máte krásnou zimu u nás je taky bílo ale už by byla raději aby se to zelenalo.moc zdravím.PáPá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luďěnko, ráda tě vidím a děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  13. Nádherné obrázky!Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ivuško, pěkná sněhová nadílka :) Přeji pěkné únorové dny, M.

    OdpovědětVymazat