O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 20. prosince 2019


Čtvrtá adventní  - zlatá neděle je před námi a já jdu s veškerou přípravou do finiše.  Ještě musím dodělat cukroví, v neděli mne čeká upéci vánočky, zabalit dárky a Štědrý den může přijít.  Ještě bych ráda o víkendu navštívila některý z vánočních trhů v Praze.  Možná trh na Pražském hradě. Slyšela jsem, že zdejší trh je moc hezký, tak uvidím. Vánoční domečky se u mne neohřály a  už změnily domov.






Mějte se moc hezky - také se těšíte na Ježíška ?- Já moc. Ne tolik  na dárečky, ale na to, že se všichni sejdeme pospolu.
                                                         Iva










6 komentářů:

  1. Ivuško, krásné domečky i krásné plány!
    Ano, těšíme se, teď mi to právě říkal syn...
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, domečky jsou nádherné a ty detaily... super. Také jdu do finále, cukroví nazdobeno, postele převlečeny a vánočky a salát děláme až v pondělí. :o) Těším se stejně jako Ty na setkání s rodinou.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, máš krásnou úvodní fotku. A ty domečky jsou nádherné. I já se těším právě na setkání s rodinou. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat