O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

středa 25. prosince 2019

Jako každý rok jsem se vypravila na Českou mši vánoční od J.J. Ryby. Je to mše, která je krásná nejen hudbou, ale i slovy a  mne  každým rokem  připadá čím dál tím více krásnější. Mše se konala u Pražského Jezulátka - kostel Panny Marie Vítězné. Jaké bylo moje překvapení, když z jedním sólistů byl sólista vídeňské opery Adam Plachetka. Spoluúčinkovaly sbory  ČVUT, BESHARMONIE, SANGUIS NOVUS.  Krásné nastudování a provedení, zážitek byl opravdu nádherný.








Cestou domů, procházka vánoční Prahou - Malostranské náměstí.



Pohled na Kampu z Karlova mostu.


Čertovka a Pražský hrad.


Přeji vám krásné sváteční chvíle .
 Iva

10 komentářů:

  1. Ivuško, děkuji za krásnou vánoční reportáž. Taky se půjdeme po staré Praze projít.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přeji ti krásnou procházku uličkami staré Prahy.

      Vymazat
  2. Rybovu mši jsem letos slyšela v provedení naší ZUŠ spolu s některými zpěváky městské hudby. A nemělo to chybu. Plný kostel církve Československé-husitské to ocenil.
    Hezký druhý svátek vánoční !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuji za přání. Miluji Rybovu mši v podání amaterských sborů.Jejich podání má vždy své kouzlo a letošní překvapení v podobě zpívajícího A.Plachetky, byla třešnička na dortu. Krásné svátky ti přeji.

      Vymazat
  3. Ivuško moc děkuji za vánoční střípky. Moc krásné.
    Přeji Ti nádherné dny. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji i tobě stále ještě krásné svátky vánoční.

      Vymazat
  4. Ivy, letos jsem na Rybovce nebyla, ale vloni ano. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Rybovka měla jistě své kouzlo, procházky starou Prahou mám moc ráda.
    Do roku 2020 řeji zdraví, štěstí a pohodu. J.

    OdpovědětVymazat