O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 2. února 2020

Těšíme se na jaro.

Vánoční stromeček  a všechny dekorace jsem teprve  včera uklidila. Vánoční čas jsem si prodloužila a každý večer, když jsem přišla z práce na mne čekal rozsvícený stromeček.  Kouzlo vánoc  již pominulo a  víkendovým počasím se pomaloučku přibližuje jaro. Včera na zahradě létal čmelák, kterého sluníčko probudilo a já se  pomaloučku začínám těšit na jaro.  A čmelák mne přivedl na myšlenku udělat si pár broučků, podle TILDY. A tak tady jsou a už se těší až budou moci vzlétnout ke sluníčku.






Děkuji vám za milé komentáře. . Iva

9 komentářů:

  1. Ivuško,to sis tedy stromečku užila.Také se už těším na jaro.Je mi sice líto,že u nás žádná zima nebyla,ale 2x jsme si zajeli za sněhem na hory.Broučci jsou krásní.Občas přemýšlím,když pořád něco kutím,proč nezkusím něco podobného.Mám dost zbytků látek,ještě,když občas něco ušiju,vlny.možná bych mohla zkusit motýlky.Děkuji za nápad a přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, stromek jsme už odstrojili před třemi týdny, ale červené dekorace až tento víkend. A tak už se také těším na jaro. S broučky jsi si hezky vyhrála. :o)
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, u nás včera lítala včela. Broučci jsou roztomilí. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, moc roztomilé šití! nevidím se, víkend byl neskutečně teplý, u nás od večera šíleně leje, prostě jaro...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný nápad. Jsou hezoučcí ti broučci.Úplně mám chuť taky nějakého si ušít :-).
    Hezký den'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško tvé Tyldičky jsou přímo kouzelné. Pohled na ně mne opravdu potěšil a rozzářil. Jsi šikulka. Přeji ti nádherné dny. Z💙

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, nádherní mimísci. Moc pěkný nápad.
    Krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Ivy já si také dlouho užívala stromečku odstrojovala jsem ho na hromnice :o) a broučkové jsou nádherní ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ivo!!
    Posílám moc pozdravů''
    Pomaloučku se blížíme k jaru-
    i když mám dojem, že trochu bláznivě- jeden den jsou u nás závěje sněhu a o dva dny je 17 stupňů...
    Tildí broučkové u Tebe krásně jaro hlídají a moc se Ti povedly..Mám je ráda♥
    Měj se moc hezky a hladím D+D Jarka

    OdpovědětVymazat