O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 21. února 2020

Výzva 3x3

Výzvu 3x3 vyhlásila Dáš z blogu https://fotodasaf.blogspot.com/. Neodolala jsem a připojila jsem se také. 
Moc ráda se dívám na krajinu, které se oblaka málem dotýkají a tak jsem si několik fotografií při svém cestování vyfotila.  Foceno -Povltavská stezka - Svatojánské proudy.




Úrodná Haná.



Karpaty.




Květiny na zahrádce, které každý rok ukáží svoji krásu.














A do třetice tři fotografie, které jsem nevyfotila já, ale ráda si prohlížím fotografie míst, které důvěrně znám, ale jejich fotografie vznikly v čase minulém. 

Podskalská celnice -poslední budova celnice z 16. století  připomínající svéraznou čtvrť plavců a rybářů Podskalí.








Tímto Dáše děkuji za vyhlášení výzvy a přeji vám pohodový nadcházející víkend.

                                                                                                                              IVA

25 komentářů:

  1. Ivy, hezky jsi pojala výzvu. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ses vypořádala s výzvou. Všechny fotky jsou o něčem.
    Klidný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky oblohy, mraků. Mají hloubku. Na focení zahrádky se taky těším. Nemám tak krásnou, spíš hernu pro vnoučata. A staré fotky mám taky moc ráda. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško náramně jsi se popasovala s výzvou. Nádherné fotky... A ty oblaka jdou tak parádní.
    Krásný víkend ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, děkuji za účast ve výzvě i za zajímavý výběr témat. Oblaka dotýkající se krajiny nemají chybu, na kvetoucí kytičky se už všichni těšíme a dobové fotografie mají své kouzlo.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem chtěla napsat, že jsou to moc hezké fotky. :O) D.

      Vymazat
  6. Krásné fotky a zajímavá témata, Moc se mi líbí oblaka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, vybrala jsi pěkné fotografie.Líbí se mi i historické fotografie staré Prahy. M.

    OdpovědětVymazat
  8. PRECIOSOS LOS CIELOS!!!UNAS FOTOS MUY LINDAS.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuško, vybrala si překrásné fotky, skvělá témata. Kochám se moc a nu tu cestu v Karpatech bych hned vyrazila (a parťáka bych měla :o))
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ivuško,vybrala jsi úžasná témata,fotografie jsou toho důkazem.Jsou překrásné.Oblohu ráda pozoruji a fotím.Rozkvetlá zahrada je v těchto ponurých dnech pohlazením po duši.Staré fotografie miluji,mám jich doma hodně a i na blogu.Měj hezkou i když větrnou neděli.Celou noc pršelo

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé fotečky, taky koukám stejný "hříšník" hrabala jsi v archívu.... musím říct, že ten clematis montana mne uchvátil. Jeden nádherný je na Petříně v Květnici. Jsou vlastně dva. Jeden bílý a jeden růžový, mají ohromně dlouhé navzájem se proplétající šlahouny a když kvetou je to nádhera. A zdatně jim k tomu sekunduje ohromná vistárie

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, moc se mi líbí ty květiny. Nejde sem zadat adresa na blog.cz, to je škoda...

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké fotky, zejména krajiny a také kytiček. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky a krásný nápad.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Oblaka, klenoty ze zahrádky i dobové fotografite mají své kouzlo. Kouzelné fotky a krásně splněná výzva. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotečky a zajímavá výzva.♥ Měj krásný den...

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky z archivu neztrácejí nic na svém kouzlu a tato výzva je toho jasným důkazem!
    Mám moc rád naši krajinu a tak u mě jednoznačně vedou právě ty první záběry. Krásná podívaná!

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se mi líbí hlavně fotky krajiny ... Ta první je báječná, dynamická, fakt moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji vám všem za milé komentáře, které potěšily na srdíčku. I já jsem se k vám moc ráda podívala a bylo se na co dívat.

    OdpovědětVymazat
  20. Procházím blogy se snímečky a moc se mi líbí, jak jsme výzvu pojal každý po svém.👏
    Moc se mi líbí oblaka.:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc hezké fotky, mě nejvíc zaujala Podskalská celnice ;)
    Krásný den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  22. Krajina krásně zachycená a na kytky je vždycky pěkný pohled. Mám ráda srovnávací fotky dříve a dnes. Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. Díky výzvě bylo krásné se porozhlédnout i na tvém blogu.
    Měj se se hezky. J.

    OdpovědětVymazat