O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 11. července 2020

Z výletu na Starou Živohošť je jenom tato fotka,  ale líbil se mně  pohled  na diviznu ve spojení s řekou. . Cílem  výletu bylo koupání ve Vltavě, ale smočila jsem se jenom jednou - voda byla docela studená a tak velký otužilec nejsem.


      Cestou   nazpátek jsme   projížděli    středočeským   městečkem   Nový Knín, které   leží  u                Příbrami.  Historické jádro je městskou památkovou zónou.   Na náměstí mají vynikající             domácí italskou  zmrzlinu a na kopečkách nešetří, tak kdyby jste měli cestu kolem - určitě se zastavte.











Na FC jsem začala šít  vánoční  tvoření s Australskou skupinkou. Bloky, které se budou šít  dají  k dispozici známé  designérky.  Ač červenec, tak mne vánoční tvoření těší - mám ráda spojení výšivky, šití a textilní koláže. 






Děkuji vám za vaše milé zastavení u mne a přeji vám děvčátka  dny plné letního slunce a pohody.
            IVA

17 komentářů:

  1. Hezký výlet, moc se mi líbí fotografie s diviznami.
    Jsem zvědavá na výsledek vánočního tvoření. Co je to za skupinku, prosím?
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rúženko odkaz - Love & Hugs from Australia Stitch-A-Long.

      Vymazat
  2. Ivo,krásné fotografie městečka o kterém jsem vůbec neslyšela.Obdivuji Tě,jak jsi šikovná.Krásné tvoření.Však to uteče a budou tu zase vánoce.
    Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná reportáž z letního výletu. Ivuško, také by mne zajímalo, co je to za skupinku z Australie, podle které šiješ vánoční tvoření. Předem dík za odkaz. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivy, pěkný výlet. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, děkuji za krásné fotky z výletu!
    Moc se těším na hotový výrobek - už teď to vypadá nádherně!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný výlet i fotografie. Přeji příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, do N. Knína jezdím pracovně, ale přiznám se, že jsem tam neměla ani chviličku se po městě podívat. Budu to muset příště napravit. :o)
    Výšivka je krásná.
    Přeji prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
  8. No měli by na těch kopečcích šetřit, mám zadnici jako pivovarská kobyla :-)
    Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Iva, naše domoviny majú veľa krásny historických miest, ktoré sa oplatí navštíviť. Zanechali nám ich naši predkovia, vďaka im zato.
    Výšivka je zaujímavá, teším sa na finálny výsledok.
    Maj krásne leto.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, díky za tip na další cestování. V sobotu jsem se kousek odtamtud pohybovala.
    Výšivka je nádherná.
    Přeji krásné letní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Ivuško,to šití se mi moc líbí,zavzpomínala jsem si na doby kdy jsem neskutečně musela mít polštáře od Green Gate a šila jsem je z utěrek ") Opravdu moc pěkné.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, byly časy, kdy se kouzlilo a výsledky stály za to.

      Vymazat
  12. Ivuško nádherný výlet .. moc ráda jsem se s tebou toulala. Krásné dny ti přeji Z💙

    OdpovědětVymazat
  13. Děvčátka - hromadně děkuji za vašee milé zastavení na mých stránkách a přeji vám pohodový čas :-)

    OdpovědětVymazat