O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 31. října 2011

Podzimní nálada

Mám ráda podzim, jeho mlhavá rána s poledním prokouknutím sluníčka  s barvami podzimu a procházkami ve spadaném listí. Sobotní procházku si určitě připomenu několika obrázky, které bych chtěla ukázat i vám.

Mějte krásný týden               Iva

6 komentářů:

  1. Ahoj Ivo,
    také mám ráda podzim, přesně jak píšeš...
    A to teď večer se udělalo mlhavo a do toho svítí měsíc...
    Moc hezké fotky z procházky.
    Přeji hezké dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim je pro mě nejkrásnější roční období, ty barvy, atmosféra...
    Děkuji za návštěvu mých stránek, budu se k Tobě chodit kochat. Také sbírám andílky, a jak tak koukám na ten Staromák, tak pracuji kousek od něj :-)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuš, zdravím, podzim každoročně udivuje svými barvičkami, zrovna dneska jsem se přistihla držíc v ruce list červenýho dubu, že na něho civím jak jarin.......
    Pěkná podzimní paleta barev na tvojích obrázcích.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, ty fotky jsou překrásné! Je pravda, že přes víkend se mi i moje malé zahrádka zbarvila, radost pohledět.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ivuško, barvy podzimu se mi také líbí, přesto mám raději jaro a léto. :o) Moc krásné fotky. Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. JARUŚKO, děkuji za tvojí milou návštěvu.

    IVANKO - je určitě krásné, chodit každý den starou Prahou do práce.

    JAROMILKO - i tobě děkuji za návštěvu.

    HELENKO- pomalu padá listí k zemi - tak nám práce na zahrádce ještě nekončí.

    JANIĆKO - jaro miluji a léto, je léto - příjemné a osvěžující. Moc tě zdravím.

    OdpovědětVymazat