O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 25. února 2011

Úlovek?

Mám ráda sekáče  a jedním takovým oblíbeným jsou Zlatníky. Čas od času tam zavítám, přehrabuji , lovím a lovím.  Jsem ráda, že mohu dát  některému oblečení druhou šanci.  Mám potom dobrý pocit, že jsem trochu ušetřila rodinný rozpočet a když mne oblečení omrzí, tak mi není líto se ho zbavit. 



Ve středu jsem ulovila - květinový závěs, ze kterého se chystám ušít velký polštář s volánky.Ulovila jsem i tři  košilky na jaro. Jednu z nich jsem vám nafotila, snad se vám bude líbit. Těším se na zítra budu šít  a dám vám vědět, jak jsem dopadla.

1 komentář:

  1. Kaiva, někdy se v sekáči najde opravdu poklad, nechodím tam cíleně, ale musí mi něco padnout do oka. Přeji příjemné tvoření i zbytek víkendu.
    Marcela

    OdpovědětVymazat