O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

středa 7. prosince 2011

Vánočně vánoční.

Ráda chodím o vánocích na vánoční výstavy. Včera jsem jako každý rok navštívila výstavu Malované Vánoce v   Betlémské kapli, která se nachází v podzemních prostorách.Letos je výstava  je zaměřena na malované betlémy.  Jako každý rok se moje srdíčko potěšilo, neb bylo  zase se  na co dívat a obdivovat. Moc se mi líbily  vánoční stromečky ozdobené háčkovanými ozdobičkami, ozdoby ze skořápek ořechů či pomerančové kůry.Vstoupila jsem do starých časů nahlédnutím do dávné kuchyně našich babiček, potkala jsem Krakonoše a malinko nakoukla do času mého dětství.







Milé kamarádky a milé návštěvy, moc  ráda bych vás pozvala k malému nahlédnutí  a možná i návštěvě této  výstavy.
                                      Krásný adventní čas  
                                                             Iva
                                                                         

10 komentářů:

  1. Ivo, vystava vypada nadherne, skoda ze to mam tak z ruky. A mas pravdu, hackovane ozdoby jsou opravdu moc krasne. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, hned bych se jela podívat, ale bohužel to nevyjde, ozdobičky jsou krásné. Příjemné dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. jééééé škoda, že to není blíž :-(. Krása..

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, hned bych se tam šla podívat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, to je krásná výstava... Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, jaj, Iva, škoda, že som tam nemohla byť. Tiež by sa mi tam páčilo.
    Krásny a pohodový adventný víkend.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi, díky za typ. Taky mám moc ráda vánoční výstavy.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. I found your blog and I liked it very much!! I will follow you!! Best regards from Greece!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ivko,od nás je to moc daleko ,ale díky tebe jsem tam nahlédla Daja

    OdpovědětVymazat
  10. Milá děvčata, moc vám děkuji za vaše milé komentáře, které mne jako vždy zahřály u srdíčka.
    Mějte pohodové dny
    Iva

    OdpovědětVymazat